پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
روابط عمومی فرمانداری سیروان با صدور اطلاعیه ای اسامی کاندیداهای شورای اسلامی شهر لومار مرکز این شهرستان را برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

شعار سال: در این اطلاعیه آمده است: این افراد از بامداد پنجشنبه 21اردیبهشت بمدت یک هفته مهلت دارند نسبت به انجام تبلیغات براساس مقررات و قوانین انتخاباتی اقدام کنند.
در اجرای ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آیین نامه اجرایی به آگاهی اهالی حوزه انتخابیه شهرستان سیروان می رساند که پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

** اسامی نامزادهای شورای شهر لومار
1- کوروش پراک
2- مجتبی پنجعلی زاده
3- رحمان چگنی
4 عدنان غلامی
5- ناصر مرادی
6- سعدون محمدزاده
7- مهدی منتی
8- سیدامیر متقیان
9- محمد کریم محمدی
10- بهروز موسیربیگی
11- رسول نوریان زاده
12- سعید نیازی
13- فتح اله نجفی
**
بر اساس سرشماری سال 1395 شهرستان سیروان با 14 هزار و 440 نفر جمعیت معادل 2/5 درصد جمعیت استان ایلام را دارد که کم جمعیت ترین در بین 10 شهرستان استان است.
در این شهرستان در مجموع ۲۴۴ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که ۱۳ نفر آنها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۲۳۱ نفر نیز در انتخابات شوراهای اسلامی روستا حضور دارند که از این تعداد ۲۱ نفر زن و ۲۲۳ نفر مرد هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 24 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 82528705: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین