پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۳۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور کیفرخواست پرونده تعاونی اعتبار ثامن الحجج خبر داد و گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست پرونده صادر و با مجموعه بیش از 90 جلد به دادگاه کیفری یک استان ارجاع شده است.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی افزود‌: این پرونده به لحاظ حجم مالی که رقمی معادل 12 هزار میلیارد تومان است و همچنین وجوه متعلق به مردم است، سپرده گذاران متعدد داشت که تا امروز بخش زیادی از سپرده‌های مردم با تعیین بانک عامل پرداخت و بخشی نیز باقی مانده است.

وی گفت:‌ اموال این تعاونی که مرجع قضایی توقیف کرده و در اختیار بانک عامل قرار داده است می تواند به مرور پاسخگوی بخش دیگری از سپرده گذاران باشد؛ اما در کنار تلاشی که انجام شد برای استرداد سپرده گذاران از آنجا که موضوع بحث کیفری داشت بخش کیفری آن رسیدگی شده است.

اسماعیلی افزود‌: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و پرونده با مجموعه بیش از 90 جلد به دادگاه کیفری استان ارجاع شده است که همکاران به محض وصول پرونده مشغول مطالعه پرونده هستند که در وهله اول مشاهده شود این پرونده در بحث قضایی تکمیل است یا خیر؟ اگر تکمیل بود در وقت رسیدگی قرار می گیرد و اگر هم نواقصی مشاهده کردند پرونده را برای رفع نقص به دادسرا اعاده خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: دراین پرونده هم بعد قضایی و هم استرداد وجوه سپرده گذاران اهمیت دارد که زحمات همکاران ما در بخش های مختلف قضایی بویژه در دادسرا در زمینه اهتمام به بازگشت برخی از وجوه متعلق به سپرده گزاران شایسته تقدیر است که درکنار کار قضایی این اقدام انجام شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1396، کدخبر: 696076: WWW.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
اموال ثامن می گفتند که از بدهی ها خیلی بیشتر است که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین