پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
روزنامه پیام سپیدار در شماره روز یکشنبه خود مطلبی با عنوان ضرورت سرمایه گذاری در تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی را منتشر کرده است.

شعار سال: روزنامه پیام سپیدار این مطلب را به قلم ابراهیم حبیبی خلیفه لو در ستون یادداشت خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: سرمایه گذاری در تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی زیان ده نخواهد بود،حل معضل ترافیک و آلودگی هوای کرج در گرو تجهیز حمل و نقل عمومی است ، کرج کلان شهری است که بسیاری از مولفه های زیر ساختی را نداشته و باید نسبت به برخی امور مثل وسایل حمل و نقل عمومی با اولویت های خاص توجه ویژه صورت گیرد.
حل معضل ترافیک و آلودگی هوای کرج در گرو تجهیز حمل و نقل عمومی و استفاده از تجربیات دیگر کلان شهرهای ایران و جهان در این زمینه است،در کرج مترو که به این زودی ها به نتیجه نمی رسد و ازسوی دیگر ناوگان اتوبوسرانی هم از ضعف مفرط رنج می برد، می ماند تاکسی هایی که بخشی از آن فرسوده بوده و نه رضایتمندی شهروندان را جلب می کند و نه رضایت تاکسی داران را.
در بخش دیگری از این مطلب اضافه شده: باید هر چه سریعتر در حمل و نقل عمومی به سراغ پروژه های زود بازده رفته و حداقل خطوط بی.آر.تی را با سرعت در شهر راه اندازی کرده و در عین حال پروژه های زود بازده دیگری مانند تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و حتی تراموا را در دستور کار قرار دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 96، کد مطلب: 82539192: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
ضرورتش که خیلی واضح و مبرهنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین