پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس با بیان اینکه پس از برجام تعداد بازدیدکنندگان از مناطق آزاد ارس افزایش یافته است، گفت: تعداد بازدیدکنندگان از مناطق آزاد ارس نسبت به سال‌های گذشته 35 درصد افزایش یافته و حجم گردشگری داخلی نیز چندین برابر شده است که این امر نشات گرفته از برنامه ریزی‌های کلان برای حفظ نقاط قوت و از بین بردن ضعف‌های موجود در حوزه گردشگری است.

شعار سالمهدی عباسی، با اشاره به قرار گرفتن 20 جاذبه شاخص در حوزه طبیعی و تاریخی در ارس اظهار کرد: تعدادی از این جاذبه‌ها شامل کلیسای چوپان، کلیسای ننه مریم و کلیسای سنت استپانوس ثبت ملی و تعدادی از جاذبه‌ها ثبت جهانی شده است.

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در راستای توسعه شاخص گردشگری و اقتصاد ارس اقدامات انجام شده است، تصریح کرد: بهسازی و آماده سازی جاذبه‌های تاریخی، تجهیز نماز خانه‌های منطقه، ایجاد اماکن بهداشتی از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه شاخص گردشگری است.

عباسی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای ترویج گردشگری مذهبی در منطقه آزاد ارس گفت: امام زاده سید محمد نوه مهر (ع)، بابا یعقوب (ع) و شعیب دوزال (ع) آماده ارائه خدمات برای گردشگران است.

وی با بیان اینکه استاندارسازی و توسعه خدمات گردشگری در مسیر ضلع شرقی منطقه آزاد در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: در سال 96 اقداماتن اساسی جهت توسعه و ارتقای خدمات در مسیر گردشگری شرق (جلفا تا خداآفرین) شروع شده، تلاش می‌کنیم تا دسترسی از جلفا به سمت نودوز تسریع یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کدمطلب:96030804452، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
ارتباطی ندارد دادچ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین