پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، گفت: امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس برای تبریزگردی پیشبینی کرده‌ایم و انجمن علمی گردشگری دانشگاه‌های تبریز هم در این اتوبوس‌ها حضور یافته و تورها را در کنار شهرداری هدایت می‌کند.
شعار سال: رضا خلیلی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز بیش از ۹۰۰ عنوان برنامه از اول اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ برنامه‌ریزی کرده و به مناسبت نوروز اجرا می‌کند اظهار داشت: نوروز مقدمه تبریز ۲۰۱۸ است و باید با قدرت در این ایام در جهت جذب گردشگر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اتوبوس هاس تبریزگردی داشتیم که امسال تبریزگردی را متفاوت برگزار می‌کنیم، افزود: امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس برای تبریزگردی پیشبینی کرده‌ایم و انجمن علمی گردشگری دانشگاه‌های تبریز هم در این اتوبوس‌ها حضور یافته و تورها را در کنار شهرداری هدایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، از فعالیت ۲۰ تاکسی مدل ۹۵ در طرح «از من بپرسید» در ایام نوروز خبر داد و گفت: تمامی موزه‌های شهرداری نیز با اجرای زنده صنایع دستی در خدمت گردشگران خواهند بود.


خلیلی عمارت شهرداری تبریز را دارای بالاترین میزان بازدید در بین موزه‌های کشور دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار، بازدید از این موزه بسیار بیش از سایر موزه‌ها بوده است ولی به دلیل اینکه متعلق به شهرداری است و نه میراث فرهنگی، زیاد بولد نمی‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد خرید اتوبوس‌های دو طبقه گردشگری برای ارائه خدمات به گردشگران، گفت: به دلیل اینکه شهرداری به صورت مستقیم امکان واردات این خودروها را ندارد، یک بخش خصوصی در تهران اقدام به وارد کردن این اتوبوس‌ها کرده که با نظر شهردار از این نوع اتوبوس‌ها خریداری می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، افزود: در نمایشگاه برلین هم با چند شرکت در این مورد مذاکره کردیم و باید بخش خصوصی در این موضوع ورود یابد.

وی با بیان اینکه به درست یا غلط برخی تبریزگردی را در تابستان و بهار می‌دانند، ادامه داد: هر فصل تبریز جذابیت خاص خود را دارد، تنها شهری هستیم که در کنار ما دو کویر و دو پیست اسکی وجود دارد و اینها ظرفیت‌های بالای این شهر برای حضور گردشگر را نشان می‌دهد.

خلیلی تصریح کرد: این آب و هوا و جذابیت‌ها واقعاً در هیچ نقطه ایران به صورت یکجا وجود ندارد و باید در تمام فصول برای جذب گردشگر نه تنها برای تبریز بلکه برای سایر شهرهای استان و حتی شمال غرب کشور تلاش کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تبریز بیدار، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1396، کد مطلب: 1064128، www.tabrizbidar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
ببینیم چه می کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین