پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت آن است که مناطق آزاد از اهداف اصلی خود که یکی از آنها صادرات بود، مقداری فاصله گرفتند که باید از توانمندی و امکانات آن‌ها استفاده کنیم.

شعار سال: بشیر خالقی پیش از پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان خلخال اظهار داشت: صادرات منطقه آزاد تجاری اردبیل نیازمند مدیریت صحیح است و اگر از زیرساخت‌های موجود تنها برای واردات استفاده شود، شکل‌گیری مناطق آزاد جدید چندان مطلوب نخواهد بود.

وی افزود: واقعیت آن است که مناطق آزاد از اهداف اصلی خود که یکی از آنها صادرات بود، مقداری فاصله گرفتند که باید از توانمندی و امکانات آن‌ها استفاده کنیم و استعدادهای خود را در عرصه تولید شکوفا کنیم تا سرمایه‌گذاران به منطقه بیایند و از این طریق شاهد توانایی‌های بالقوه و امکانات ما باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است که مدیریت درست و سیاست‌گذاری مناسب در منطقه آزاد وجود داشته باشد تا بتوانیم از این امکانات به خوبی استفاده کنیم و از این طریق زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: مجوز گرفتن از دولت و تبدیل لایحه به قانون اگر به این ختم شود که مناطق آزاد جدیدی شکل بگیرد و هر کسی بیاید و زمین بگیرد و شروع به واردات لوازم خانگی و ماشین آلات کند، قطعا شاهد پیشرفت در این مناطق نخواهیم بود.

وی بیان کرد: ما در منطقه خود زیرساخت از نظر آب و زمین کشاورزی حاصلخیز داریم و باید در این خصوص نیز بیشترین تولیدات را داشته باشیم، ما در خصوص تولیدات کشاورزی و گلخانه‌ای بازار فروش هم داریم، کشور روسیه نیازمند این تولیدات است و در این شرایط خود به خود شغل هم ایجاد می‌شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1448702:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین