پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۶۴۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت با ارسال بخشنامه ای به رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور از کاهش تخفیف سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد از ۱۵ درصد به ۲ درصد خبر داد.

شعارسال: معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت با ارسال بخشنامه ای به رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور بر لزوم اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر کاهش تخفیف سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد از 15 درصد به 2 درصد برای جلوگیری از قاچاق کالا تأکید کرد.

در نامه یدالله صادقی معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت آمده است: به موجب مصوبه اخیر هیأت وزیران مورخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری حداکثر تخفیف قابل اعمال برای واردکنندگان کالا از مناطق آزاد از سهم 15 درصدی مصوبه سال 90 ، 2 دوصد تعیین و مابقی عیناً می بایست به حساب مناطق واریز گردد . لطفاً دستورفرمایید ضمن ابلاغ مصوبه مذکور به واحدهای زیر مجموعه و نظارت بر نحوه اجراء، مواردی از این است که نیازمند پیگیری و اصلاح ضوابط به نفع تولید داخل و مبارزه با قاچاق می باشد را به معاونت منعکس نمایید.

متن این نامه به شرح زیر است:

همچنین معاونت وزیر امور صنایع نساجی و پوشاک چرم نیز در 21 خردادماه امسال این موضوع را به دست اندرکاران حوزه پوشاک ابلاغ کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24خرداد1396، کدخبر: 1435830: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
چه جالب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
وضعیت مناطق آزاد واقعا جای بررسی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین