پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۶۴۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
فرماندار قدس گفت: قریب به ۷۰ معدن در منطقه قدس فعالیت می کند که در زمره با کیفیت ترین معادن کشور محسوب می شوند.

شعارسال :حسین کاغذلو فرماندار قدس با اشاره به ظرفیت بالای معادن در این شهرستان اظهار داشت: قریب به ۷۰ معدن در منطقه قدس فعالیت می کند که در زمره با کیفیت ترین معادن کشور محسوب می شوند.

وی افزود: مصالح ساختمانی تولیدی ازمحل استخراج مواد موجود در این معادن از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در بسیاری از پروژه های مهم کشوری همچون برج میلاد از مصالح ساختمانی استخراجی معادن قدس بهره گیری شده است.

کاغذلو گفت: با این وجود، دغدغه های زیست محیطی نیز مدنظر قرار دارد و در این راستا برای حفظ سلامت محیط زیست در حد توان، از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد و دستورکارهای متعددی نیز در این ارتباط تعریف شده که به تدریج عملیاتی می شود.

فرماندار قدس عنوان کرد: توسعه فضای سبز در محدوده معادن یکی از راهکارهای موثری است که در هدفگذاری های دستگاه های مسئول لحاظ شده و ما نیز به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان نهایت امکانات و هماهنگی های اجرایی را در این حوزه لحاظ خواهیم کرد.

وی افزود: نصب فیلتراسیون و گاز سوز کردن ۱۵ کارخانه تولید آسفالت شهرستان قدس از دیگر نمونه اقداماتی بود که برای کاهش و رفع آلایندگی ها در این عرصه عملیاتی شد.

کاغذلو یادآور شد: معادن این منطقه از توانمندی های ویژه قدس به شمار می رود که از لحاظ اقتصادی ثمرات بسیاری را برای این خطه به همراه دارد و در کنار این استعدادها، سعی می کنیم زمینه تثبیت منابع را نیز با جدیت پیگیری و فراهم کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار جمعه 27 آذر 1394 ، کد مطلب : 3002178 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین