پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: باید فرهنگ بسیج در جامعه جاری شود، بسیج به ما نیازی ندارد و این ما هستیم که همیشه به بسیج نیاز داشتیم.
شعار سال: به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و نیروهای سپاه عاشورا با تشکر و قدردانی از مردم برای استقبال گرم و همراهی خانواده شهدا اظهار کرد: در اولین برنامه‌ کاری بر خود وظیفه دانستم که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار داشته و هر روز چند دیدار خواهیم داشت زیرا ما مدیون خون فرزندان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه اولین روز‌ کاری در تبریز و آخرین روز‌ کاری در تهران با عاشورائیان بوده‌ام، افزود: آغاز کار قبل و بعد از ورود با عاشورائیان بود که آن را به فال نیک می‌گیرم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس با شهید همت هماهنگ می‌شدیم و با فرماندهان دیدار داشتیم، اظهار کرد: در ارتفاعات کانی‌مانکا، رودخانه قزیلچه، دره شیلر که همگی از موفقیت‌های عملیات والفجر بوده است،جزو افتخارات لشگر عاشوراست.

وی افزود: در طول دفاع مقدس انس زیادی با لشگر عاشورا داشتم و شاهد زحمات آنها بودیم که برای جانفشانی از جان خود گذشته و همه جوره حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

امام جمعه تبریز با تأکید به اینکه بسیج به کمک ما نیاز ندارد و ما به کمک آنها نیاز داریم، افزود: باید فرهنگ بسیج در جامعه جاری شود، باید فرهنگ بسیج رابه فرزندان خود از سنین کم آموزش دهیم.

وی ادامه داد: ما به فرهنگ و وجود بسیج نیاز داریم زیرا در طول بحران‌ها بسیج بوده و هست که وارد میدان شده و اوضاع را سامان داده است.این را تاریخ نیز ثبت و ضبط کرده است که بسیج هرگاه وارد میدان شد، کار را یکسره کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید به تقویت بسیج در دانشگاه ، حوزه و مدارس افزود: فرهنگ بسیج نیاز به تقویت دارد.

آل هاشم با بیان اینکه فردا سالگرد رحلت امام خمینی(ره) است، گفت: جان و مال رهبر کبیر انقلاب برای اسلام بود،ایشان با اندیشه‌های تابناک خود دهه‌ها و قرن‌ها را متأثر ساختند و اسلام را احیا کردند.

وی با اشاره به موفقیت‌های قرآنی توسط نسل جوان افزود: همه پیشرفت‌ها به برکت امام خمینی (ره) حاصل شده که باید قدردان باشیم و آرمان‌های ایشان را پاس بداریم.

امام جمعه تبریز با تأکید به اینکه حضور امام باعث نجات ایران از حقارت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها شد، گفت: ایران قبل از انقلاب با داشتن جوانان مستعد در علم و فناوری عقب نگه‌ داشته شده بود،امام راحل با ایجاد اعتماد به نفس در جوانان مسیر را عوض کرد و با انقلابی بزرگ ما را به هدف‌های والا رساند.

نماینده ولی فقیه گفت: دشمنان همواره تبلیغ می‌کردند که اگر امام از دنیا برود، انقلاب نیز از بین خواهد رفت ولی درایت خبرگان رهبری بعد از رحلت امام خمینی (ره) باعث شد بعد از ۲۴ ساعت از درگذشت ایشان، رهبری انتخاب شود که بعد از ۲۹ سال همچنان انقلاب پا برجا مانده و پویاتر نیز شده است.

وی افزود: خنثی‌سازی جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن با مدیریت و درایت رهبر فرزانه انقلاب از عوامل اصلی شکست استکبار بود که باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به افرادی که خود را در خط امام می‌دانند ولی در مسیری خلاف جهت آن حرکت می‌کنند، گفت: کسی که ادعای خط امامی را دارد، باید در عمل نشان دهد.

آل هاشم تأکید کرد: سپاه و بسیج وظیفه دارند با جذب اقشار مردم وحدت و همدلی را مستحکم کنند تا بتوانیم نیروهای ارزشمند انقلابی را روز به روز تقویت کرده و آنان را جذب و جلب کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۹۱۴: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین