پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: در بخش صنایع ، 3 نیروگاه استان بیشترین مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده اند .

شعار سال: علیرضا شیخی با اعلام این خبر افزود: 1246 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش نیروگاهی استان در سال 95 مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار کرد : از ظرفیت ایجاد شده، تنها 5 درصد در بخش صنایع استان استفاده می شود که این امر نشان دهنده آن است که بستر مناسب برای توسعه صنعت ، تولید و اشتغال از طریق تامین انرژی مورد نیاز صنایع ایجاد و آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد بعد از نیروگاهها، 4 کارخانه سیمان استان با بیش از116 میلیون متر مکعب گاز طبیعی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده اند.

شیخی با اشاره به اینکه سهم گاز طبیعی در سوخت خودروها در استان آذربایجان غربی 40 درصد است تصریح کرد: 460 میلیون متر مکعب گاز در سال 95 به CNG ها توزیع شده است.

وی همچنین به صنایع قندو شکر به عنوان یکی دیگر از مهمترین مصرف کننده های عمده گاز طبیعی در استان اشاره کرد و گفت : 132 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به این صنایع در سال 95 تحویل داده شده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: کارگاهها و کوره های آجر پزی و صنایع فولاد استان به ترتیب با 108 و 37 میلیون متر مکعب در رده های بعدی مصرف گاز طبیعی در بخش صنایع قرار دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 16 خرداد 96، کد مطلب: 6117022:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین