پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
در سال جاری بطور متوسط روزانه نزدیک به نه میلیون متر مکعب گاز در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری مصرف می شود.

شعار سال: فیروز خدائی با اشاره به اینکه در سال 95 دو میلیارد و 472 میلیون و 700 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و CNG استان مصرف شده است گفت: در سال 94 دو میلیارد و 208 میلیون و 600 هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده بود که این میزان مصرف بیانگر افزایش 12 درصدی مصرف این نعمت الهی در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزایش ناچیز گاز مصرفی در سال 95 را مرهون همکاری مردم استان دانست و از تلاش های انجام یافته جهت فرهنگ سازی استفاده بهینه از این گاز طبیعی تقدیر کرد.

وی با اشاره به آمار گازرسانی در استان اردبیل افزود: در حال حاضر بالغ بر 428 هزار مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه شبکه های گازرسانی سراسر کشور به هم پیوسته است، تاکید کرد: رعایت مصرف بهینه و منطقی از گاز طبیعی، زمینه را برای تامین گاز تمامی هموطنان در سراسر کشور فراهم خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ 15 مرداد 96 کد مطلب: 694464:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین