پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
آئین بهره‌برداری از پروژه گاز‌رسانی به روستاهای سه‌کنج، عرب‌آباد، کهنوج و شهرک صنعتی از توابع بخش ماهان شهرستان کرمان با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان برگزار شد.
شعارسال: استاندار کرمان در این مراسم از احداث یک‌هزار و 900 کیلومتر شبکه گاز‌رسانی در استان کرمان خبر داد و اظهار‌داشت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی هیچ یک از مناطق استان دارای گاز نبودند، اما انقلاب اسلامی خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در حال حاضر 75 درصد شهرها و 33 درصد روستاهای استان کرمان زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند، یادآورشد: گاز علاوه بر بخش خانگی و صنعتی در پتروشیمی و نیروگاه‌های برق نیز مصرف می‌شود و بر همین اساس بسیاری از نیروگاه‌های کرمان گازی می‌شوند.

وی به استفاده از ظرفیت‌های روستای سه‌کنج در بخش گردشگری اشاره کرد و خواستار راه‌اندازی شورایاری‌های اقتصاد مقاومتی در این منطقه شد و خاطر‌نشان کرد: مردم روستاها با توجه به بهره‌مندی از نعمت آب، برق و گاز در زادگاه خود بمانند و اقتصاد روستایی را فراهم کنند.

* فرمانده جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان معرفی شد

با حضور فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان، فرمانده جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین حضور شهید حسن عبداللهی در مراسم، اظهار‌داشت: با حضور شهید عبداللهی فضای شهر مانند دوران جنگ عطرآگین و فضای شهر معنوی شده است.

نصرالله عباسی با بیان اینکه رفسنجان در بسیاری از مولفه‌ها در استان و کشور پیشتاز است، تصریح کرد: در جذب واقفان امنیت رفسنجان در کشور پیشتاز است و در موضوع معیشت کارکنان گام‌های بلندی را برداشتیم.

وی از خدمات رضاسالاری فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان قدردانی کرد و گفت: وی فردی مخلص، پرکار، متخصص و متعهد بودند و خدمات ارزنده‌ای انجام دادند.

در این مراسم مسعود محسنی به‌عنوان فرمانده جدید پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان معرفی شد.

* بزرگداشت آیت‌الله سید‌احمد جعفری‌(ره) و یادواره شهدای روحانی زرند برگزار شد

پنجمین سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله سید‌احمد جعفری و یادواره 26 شهید از شهدای روحانی شهرستان زرند با حضور پرشور مردم و مسئولین این شهرستان در فاطمیه سقاخانه حضرت ابوالفضل‌(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با اشاره به حضور فعال روحانیت در مبارزه حق علیه باطل، اظهار‌داشت: شهدای روحانیت همانطور که جلودار علم و عمل بودند در زمان تهاجم دشمن نیز روحانیت ما پیشتاز بودند،.

وی خاطر‌نشان کرد: بیش از 2 هزار و 500 شهید روحانیت در کشور داریم و با توجه به جمعیت شهرستان زرند بیشترین آمار شهدای روحانیت در استان کرمان مربوط به شهرستان زرند است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1343761 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
ان شاالله کی فراگیر می شه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین