پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۸۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
نحوه انتخاب معیار برخی خانم ها برای ازدواج نه تنها موجب خوشبختی نمی شود بلکه ممکن است آسیب هایی را برای فرد به همراه داشته باشد.

شعار سال: علی آزاد روانشناس و استاد دانشگاه اظهار کرد: گاهی برخی خانم ها در تصمیم گیری برای ازدواج دچار اشتباهاتی می شوند که ممکن است باعث از دست دادن فرصت های مناسب و به تأخیر افتادن ازدواج آن ها شود، یکی از این موارد تمرکز روی نکات منفی فرد است که باعث ایجاد احساسات منفی می شود.

وی در ادامه تأکید کرد:از سوی دیگر، ایثار،فداکاری و یا دلسوزی بیش از حد نسبت به دیگران، که باعث نادیده گرفتن خواسته ها و ارزش های خود فرد شود هم یکی از موارد اختلال در تصمیم گیری محسوب می شود.

آزاد تصریح کرد: برخی از خانم ها داشتن شغل مناسب و یا تحصیلات بالای خود را دلیلی دانسته که از موضع بالا به دیگران نگاه کنند که این طرز فکر باعث ایجاد سد بزرگی در رسیدن به خوشبختی و انتخاب درست آن ها می شود.

وی افزود: یکی دیگر از اشتباهات رایج برخی خانم ها در برخورد با خواستگار این است که انتظار دارند فرد، ایده آل و عاری از هر گونه عیب باشد در صورتی که چنین توقعی کاملأ غیر منطقی است.

آزاد خاطر نشان کرد: فرهنگ و اخلاق مشترک را در انتخاب همسر آینده لحاظ کنید و از آرمان گرایی بیش از حد برای زندگی آینده اجتناب کنید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانا، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1396، کدخبر: ۱۲۲۲۵۶۱، www.danakhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
ایده ال گرایی مساوی با ترشیدگی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
واقعا دخترهای نسل جدید واقع بین تربیت نشده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین