پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران درخصوص وارونگی فرهنگ هشدار دارد.

شعار سال : مجتبی شاکری در دویست‌وهجدهمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه اعضای شورا نسبت به پدیده‌هایی چون مرگ خاموش تذکراتی داده‌اند، گفت: می‌خواهم از خطر نوعی دیگر از مرگ خاموش خبر دهم که هویت و ارزش‌های ما را از بین برده است.

وی با این ادعا که 50 رمان با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده که اعتقادات ما را زیر سوال می‌برد، گفت: برخی از این رمان‌ها ترجمه و برخی دیگر داخلی هستند،‌ اما در این رمان‌ها اخلاقیات به تمسخر گرفته شده و از تفکر سکولار و سبک زندگی فاسد دفاع و آن را تبلیغ می‌کنند.

رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با بیان اینکه در شرایطی که غرب به لحاظ درونی دچار فروپاشی اخلاقی شده است، جاری شدن چنین تفکراتی صحیح نیست، تصریح کرد برهمین اساس درباره مرگ خاموش اعلام خطر جدی می‌کنم.

وی گفت: خطر وارونگی فرهنگ امام خمینی (ره) و اهانت به جایگاه ولایت فقیه بسیار جدی و برای اثبات وقوع آن خلاصه رمان‌ها را منتشر می‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 01 دی 1394 کد مطلب : 94100100340 www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین