پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: طرح استقبال از علاقمندان به خدمات مرکز درمان ناباروری با عنوان «ماه تا ماه» از میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و تا عید فطر ادامه دارد.

شعار سال: سیدمحمدرضا حسینی‌فاطمی اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در جهاد دانشگاهی برای علاقمندان به خدمات مرکز ناباروری پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به اجرای طرح «ماه تا ماه» اشاره کرد.

وی افزود: طرح استقبال از علاقمندان به خدمات مرکز درمان ناباروری با عنوان «ماه تا ماه» با همت جهاد دانشگاهی استان قزوین و با هدف ارتقای خدمات درمانی و ترویج برنامه‌های اجرایی مورد نظر خود، از میلاد کریم اهل‌بیت(ع) امام حسن‌مجتبی‌(ع) آغاز شده است و تا عید فطر ادامه دارد.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین ادامه داد: این طرح در بازه زمانی 20 خرداد ماه تا سوم تیرماه سال جاری اجرا می‌شود و افرادی که به استفاده از خدمات مرکز درمان ناباروری تمایل دارند، می‌توانند در مدت زمان یاد شده به واحد درمان جهاد دانشگاهی واقع در خیابان بوعلی، چهارراه خیام به سمت پارک ملت، مرکز تله‌مدیسین خدمات درمان ناباروری مراجعه کنند و از خدمات مشاوره و ویزیت با 40 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

حسینی‌فاطمی بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین دارای پزشکان و نیروهای متخصص در حوزه درمان ناباروری است که تخصص بالای نیروها و هزینه مناسب مرکز خدمات درمان ناباروری جهاد دانشگاهی این استان می‌تواند رضایت جامعه را در این زمینه فراهم کند.

وی گفت: با توجه به اینکه آمار ناباروری در کشور به صورت میانگین برابر 20.2 درصد است، در جهاد دانشگاهی سعی کرده ایم اقدام به ارائه طرح‌های تشویقی کنیم تا زمینه درمان روزافزون زوج‌های نابارور فراهم شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان قزوین، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000605:www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین