پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: سند امنیت غذایی استان بزودی تدوین و برای سال 96 اجرایی خواهد شد.

شعار سال: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذای استان البرز که ظهر دوشنبه برگزار شد با تاکید بر تسریع در روند تدوین سند امنیت غذای استان افزود: برخی از استان ها این سند را تهیه و تدوین کرده و در مرحله اجرا قرار دارند و این امر در البرز نیز بزودی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به تجربه خود در خصوص تدوین این سند در یکی از استان های کشور ادامه داد: اشراف کافی بر این موضوع وجود دارد و با توجه به اطلاعاتی که در دانشگاه علوم پزشکی البرز موجود است می توان در این رابطه اقدام کرد.
حقیقی گفت: باید وضعیت کنونی تغذیه مردم و کالاهای مصرفی آنها مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آن نسبت به توزیع عادلانه شاخص های تغذیه تصمیم گیری کرد.
وی افزود: تدوین سند امنیت غذا نیز یکی از برنامه های هدفمند و قابل توجه وزارت بهداشت مانند طرح تحول سلامت است که بزودی اجرایی شده و مردم از آن بهره مند خواهند شد.
معاون استاندار با بیان اینکه تمامی دستگاه ها در حوزه خود موظف به تامین امنیت غذای استان هستند خاطرنشان کرد: شناخت وضع موجود تغذیه و روند امنیت غذایی و جهت گیری آینده برای بهبود وضعیت غذای استان باید در برنامه ای جامع تعریف شده و به تایید وزارت بهداشت برای اجرا برسد.
وی گفت: باید کارگروه پایش بین بخشی تغذیه و امنیت غذایی با حضور مدیران تشکیل شده و تکالیف هر دستگاه و سازمانی مشخص شود.
حقیقی افزود: تب کریمه کنگو، آنفولانزای حاد پرندگان و التور نیز از جمله مباحث طرح شده در این نشست بود که با گزارش های ارائه شده مشخص شد که تمامی این موارد تحت کنترل و نظارت است و جای نگرانی وجود ندارد ولی به مردم توصیه می شود بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و در خرید مایحتاج خود دقت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 675800:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین