پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
وضعیت هوای اراک و شازند همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد.

شعارسال : حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در اینباره اظهار کرد: طبق آخرین آمار و اطلاعات از مرکز پایش کیفیت هوای شهر اراک، امروز دوشنبه میزان ذرات معلق بالاتر از استاندارد زیست‌محیطی است.

وی افزود: میانگین غلظت 24 ساعته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون، در شهر اراک 41 واحد گزارش شده است که بیانگر وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و دی‌اکسیدگوگرد در شهرستان شازند نیز در این مدت بالاتر از استاندارد زیست‌محیطی است و در عین حال با توجه به اقدامات موثر انجام پذیرفته در زمینه کاهش آلودگی هوا از جمله تعطیلی یک واحد نیروگاه و تامین سوخت گاز آن، روند آلودگی هوا در حال حاضر نزولی است.

وی تاکید کرد: این اداره به طور لحظه‌ای آلاینده‌های زیست‌محیطی هوا را پایش کرده و در صورت تداوم یا افزایش آلودگی‌ها موارد را به اطلاع مسئولین و مردم خواهد رساند.

ابراهیمی همچنین اضافه کرد: شب گذشته نیز در کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر اراک مصوب شد کلیه واحدهای تولیدی آلاینده از جمله ایزوگام، آسفالت و ریخته‌گری تعطیل و با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار دوشنبه 30 آذر 1394 ، کد مطلب : 94093017919 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین