پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رئیس کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شالوده نظم و انضباط در هر جامعه ای قانون است، تاکید کرد: به طور قطع هیچ مسئولی در نظام به دنبال بی قانونی نیست.

شعار سال: «داود محمدی » درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه 'آتش به اختیار' اظهار داشت: شالوده نظم و انضباط در هر جامعه ای قانون است و به تعبیری اگر قانون «بد» هم حاکم باشد بهتر از بی قانونی است؛ چرا که ثمره نهایی بی قانونی هرج و مرج است.
وی تصریح کرد: به طور قطع هیچ مسئولی در نظام به دنبال بی قانونی نیست و رهبر معظم انقلاب هم در مطالب شان به خوبی این مساله را تبیین کردند که منظور از آتش به اختیار آن است که در راستای تقویت و رشد فرهنگی جامعه اقدام شود.
محمدی گفت: این(آتش به اختیار) به معنای این که هر کسی قانون را اجرا و یا به سلیقه خود از قانون تعریفی داشته باشد و خدای ناکرده بی قانونی کرده و بر خلاف قوانین و مقررات اقدامی انجام دهد، نیست.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین درباره دولت آتی براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: امیدواریم دولت نسبت به دولت گذشته جوان تر و کارآمدتر باشد و تیم اقتصادی در راستای تقویت تولید و اشتغال تلاش کند و این خواسته جدی مردم است.
وی به مشکل بیکاری در کشور اشاره کرد و افزود: بیکاری به ویژه بیکاری جوانان و تحصیلکردگان دانشگاهی امروز به عنوان معضل جدی است و باید اهتمام کنیم این موضوع را با اولویت بسیار ویژه مورد توجه داشته باشیم.
رهبر معظم انقلاب روز گذشته در خطبه های نماز عید سعید فطر تهران، تاکید کردند: آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.
ایشان افزودند: علاوه بر مجموعه های مسئول دولتی، مجموعه های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید «آتش به اختیار»، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند.
رهبر معظم انقلاب در عین حال با ابراز امیدواری برای تشکیل هرچه زودتر دولت جدید بیان داشتند: با توجه به نام امسال، دولت جدید باید کارهای بزرگی را با کمک مردم، در جهت رونق تولید و حل مشکل اشتغال جوانان انجام دهد و این کارها باید با جدیت پیگیری شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار 6 تیر 96، کد مطلب: 82578801:www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
0
شما اشتباه می کنید جناب محمدی، تامین منافع خود بخود می تواند منجر به بی قانونی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین