پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 1100 حلقه چاه آبی غیرمجاز در سطح استان گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه تمامی این چاه‌های غیرمجاز مسدود می‌شوند.

شعار سال: علی داودی‌مهر پیش از ظهر چارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 1100 حلقه چاه آبی غیرمجاز در سطح استان وجود دارد که تا پایان برنامه ششم توسعه در سال 1400 تمامی این چاه‌ها انسداد می‌شوند و باید هیچ‌گونه چاه غیرمجاز در سطح استان وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انسداد این چاه‌ها موجب می‌شود به صورت سالانه از برداشت غیرمجاز حجم بالایی از آب سفره‌های زیرزمینی جلوگیری شود.

وی با اشاره به نصب کنتور آب بر روی چاه‌های آب گفت: نصب کنتور بر روی چاه‌های آب در راستای اقتصاد مقاومتی دیده شده که در سال جاری 50 کنتور بر روی چاه‌های آب نصب می‌شود.

این مسؤول با اشاره به بهره‌برداری از 10 هزار شبکه آبکشی و زه‌کشی افزود: پوشش و اجرای خدمات در 1500 هکتار از حوزه‌های بخش کشاورزی، آبیاری و ایستگاه پمپاژ از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 13960407000431:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین