پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری تهیه برنامه ۵ ساله پیشبرد اهداف دستگاه های استان با توجه به برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی خبر داد.

شعارسال:استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری تهیه برنامه ۵ ساله پیشبرد اهداف دستگاه های استان با توجه به برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی خبر داد.

علی محمد احمدی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: هدفگذاری کیفی و احصای صحیح برنامه ها با نگاه کارشناسی در تهیه برنامه ۵ ساله در قالب کتابچه، توسط دستگاه های استان ضروری است.

احمدی با بیان اینکه دولت هدفگذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در سطح کشور در حوزه تهاتر بدهی های متقابل دولت و بخش خصوصی را از طریق اسناد خزانه مصوب کرده است، اظهار کرد: سهم تقریبی استان یک درصد خواهد بود و با در نظر گرفتن سهم استان، فعالیت مناسب برای جذب این اعتبارات لازم است.

استاندار با اشاره به اهمیت کمک های فنی و اعتباری، خواستار جدول گذاری مناسب و حرکت کارشناسی برای مبادله موافقت نامه ها با ساز و کار صحیح شد.

احمدی بر واگذاری اصولی زمین برای ساخت پروژه ها تاکید کرد و گفت: ۵۰ درصد فضای شهرک های صنعتی استان خالی است و نباید بی جهت به سمت تغییر کاربری زمین های کشاورزی برای ایجاد طرح ها برویم.

استاندار با اشاره به توانایی و پتانسیل کشاورزی استان، گفت: نباید زمین های کشاورزی را برای ایجاد طرح های دیگر واگذار کنیم و باید واگذاری در این بخش در حوزه زمین های کم بازده باشد که ارزش و درآمد حاصل از تغییر، به مراتب بیشتر از فعالیت کشاورزی باشد.

وی افزود: تمرکز واگذاری زمین به طرح ها در شهرک های صنعتی خواهد بود.

احمدی بر ضرورت ارائه طرح جامع گردشگری تاکید کرد و بیان داشت: کارگروه دیگر طرحی را مصوب نخواهد کرد اما در مورد طرح هایی که در دستور کار قرار دارند تصمیم گیری خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار23دی96،کدخبر: 4198198 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین