پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
استاندار اردبیل از احداث بزرگترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور در اردبیل خبر داد.

شعار سال: مجید خدابخش، ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه با اشاره به نگاه ویژه مسؤولان استان اردبیل به احیای زیرساخت‌های ورزشی اظهار کرد: ارتقای تجهیزات و امکانات ورزشی از جمله برنامه‌های ویژه اجراشده در استان است، در همین راستا در تلاش هستیم با این نگاه در رشته‌ها و بخش‌های مختلف تحولات اساسی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به احداث طولانی‌ترین رینگ پیاده‌روی کشور در اردبیل افزود: رینگ پیاده‌روی مجتمع فرهنگی و تفریحی دریاچه شورابیل جزء طولانی‌ترین مسیرهای سلامت ایجادشده در کشور است که در زمینه رشد ورزش‌های همگانی بسیار مؤثر واقع شده است.

استاندار اردبیل از احداث بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور در استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: از جمله دیگر اقدامات مهم انجام‌شده در زمینه تجهیز زیرساخت‌های ورزشی، توجه به رشته‌های مختلف از جمله دوومیدانی است که با ایجاد این سالن سرپوشیده از امکان میزبانی و برگزاری اردوهای تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی برخوردار خواهیم بود.

خدابخش یادآور شد: میزبانی شایسته استان اردبیل از مسابقات والیبال زیر 23 سال آسیا، تحسین جهانیان را در پی داشت و این استان را در کانون توجه فدراسیون‌های ورزشی برای میزبانی از مسابقات مختلف قرار داد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 13960407000839:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین