پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: عملیات اجرایی احداث نخستین سالن ورزشی خیرساز شیراز به همت خیر فرهنگ‌دوست، اسدالله بخشی در مجموعه ورزشی بعثت آغاز شد.

شعارسال :حمیدرضا آذری بعدازظهر امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح در سخنانی اظهار داشت: انسان‌ها همواره در معرض آزمون الهی قرار دارند و هرکس به‌تناسب توانایی و ویژگی‌های مالی، فرهنگی، جسمی و اجتماعی می‌تواند در ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی نقش اساسی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش خیران به‌ویژه خیران مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی بسیار بااهمیت بوده و در هر شرایطی به‌ویژه در ساخت فضاهای ورزشی استان فارس که در شرایط مناسبی قرار ندارد و نیز کمتر از میانگین کشوری است، می‌طلبد که به کمک دولت بشتابند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس تصریح کرد:بسیاری از سالن‌های ورزشی شیراز در منطقه جنوب شهر واقع‌شده و دانش‌آموزان شمال شهر نیز فاقد سالن ورزشی مناسب هستند.

آذری بیان داشت: با فروش املاک موجود و برگشت اعتبار آن در سال آینده مجموعه‌های ورزشی درخور این شهر و استان در شمال و جنوب شهر شیراز احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث ورزشگاه و سالن‌های ورزشی برای دختران از دیگر برنامه‌های در دست اجراست که امیدواریم با ایجاد چنین فضاهایی تحرکات جسمی و حرکتی بیشتری را در دختران شاهد باشیم.

در ادامه نماینده بانی خیر این فضای ورزشی نیز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به معضلات، تنگناها و مشکلات فضاهای آموزشی و ورزشی آموزش‌وپرورش استان فارس مشارکت در این امر خیر به‌ویژه از سوی ایرانیان مقیم خارج از کشور بسیار ضروری و بااهمیت است.

سید محمود موسوی خاطرنشان کرد: طی 18 ماه آیندهاین فضای ورزشی با یک‌هزار و 700 مترمربع زیربنا احداثو مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار چهار شنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940806000991 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین