پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
حزب کارگر انگلیس روز پنجشنبه در گزارشی با اشاره به افزایش سریع شمار افراد بی خانمان در میان گروه های قومی و نژادی در این کشور در طی سه سال گذشته، از آن به عنوان یک 'رسوایی ملی' نام برد.

شعار سال: 'جان هیلی' یک عضو کابینه در سایه حزب کارگر با اشاره به نتایج این تحقیق گفت: افزایش رشد افراد بی خانمان در میان سیاه پوستان و آسیایی تبارها در انگلستان در طی سه سال گذشته به ترتیب 21 و 33 درصد بوده است.

این عضو کابینه در سایه عنوان کرد: این در حالی است که رشد افراد بی خانمان در طی سه سال گذشته در انگلستان، در مجموع هفت درصد بوده است.

جان هیلی از این آمار به عنوان یک رسوایی ملی نام برد و گفت که افراد بی خانمان در میان گروه های قومی و نژادی، شرایط بسیار بدی را متحمل می شوند.

براساس آمار منتشر شده توسط حزب کارگر، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، 2 هزار و 190 سیاه پوست و یک هزار و 210 آسیایی تبار در زمره بی خانمان ها درآمده اند که نسبت به همین دوره زمانی در سه سال پیش به ترتیب 21 درصد و 33 درصد رشد نشان می دهد.

به گفته حزب کارگر، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، در کل 13 هزار و 850 نفر تحت عنوان بی خانمان ثبت شده اند و این در حالی است که در سال 2012 میلادی شمار ثبت شده این افراد در همین دوره زمانی 12 هزار و 890 نفر بوده که نشانگر یک رشد 7 درصدی است.

جان هیلی گفته است که شمار افراد بی خانمان از زمان روی کار آمدن دولت محافظه کار دیوید کامرون رشد قابل توجهی داشته است.

این عضو ارشد حزب کارگر از دولت انگلیس خواسته است که در سیاست هایش که منجر به این رسوایی شده است، تجدیدنظر کند.

گزارش رسمی دولت انگلیس نیز حاکی از آن است که از اول جولای تا 30 سپتامبر 2015 میلادی مقامات محلی بیش از 29 هزار درخواست کمک از سوی افراد بی خانمان دریافت کرده اند که نسبت به سال 2014 میلادی 2 درصد افزایش یافته است.

براساس این گزارش، مقامات محلی انگلیس از میان تقاضاهای یاد شده تنها با 14 هزار و 670 مورد موافقت کرده اند.
به گزارش رسانه های انگلیس، در حالی که ایام کریسمس زمانی برای سپری کردن در جمع گرم خانواده و دوستان است، افراد بی خانمان در این کشور شرایط بسیار سختی را سپری می کنند.
به گزارش این رسانه ها، ده ها هزار تن از بی خانمان این کشور جشن های کریسمس و سال نو را در تنهایی در خیابان ها و یا در سرپناه های موسسات خیریه به سر خواهند برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 دی 1394، کد مطلب: 81892659 (5067920): www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین