پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
مدیرکل گمرک استان سمنان از افزایش ۲۹ درصدی میزان صادرات در این استان خبر داد.

شعار سال: علی سعدالدین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان افزایش در مدت سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه میزان صادرات استان در این مدت هم ازنظر وزنی و هم ازنظر ارزش افزایش داشته است به میزان کالای صادرشده از استان اشاره کرد و افزود: 120 هزار و 94 تن کالا در مدت سه ماه ابتدای سال از استان صادرشده است.

مدیرکل گمرک استان سمنان به ارزش دلاری این میزان کالای صادرشده نیز اشاره کرد و افزود: 44 میلیون و 838 هزار و 93 دلار ارزش این میزان کالای صادرشده بوده است.

سعدالدین با بیان اینکه این کالاهای صادراتی استان سمنان به 25 کشور دنیا صادر شده است افزود: عمده کالاهای این استان به کشورهای همسایه و ازجمله عراق، آذربایجان، هندوستان، افغانستان و پاکستان صادرشده است.

وی با اشاره به صادرات کالاهای این استان به کشورهای اروپایی گفت: انگلستان، ایتالیا، آلمان از دیگر کشورهای مقصدی است که کالاهای این استان به آنجا صادر می‌شود.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه کالاهای متعددی از این استان صادر می‌شود به تعدادی از این کالاها اشاره کرد و اضافه کرد: نمک خوراکی، سیمان، فرو سیلیسیم، کاشی، اسیدکلریدریک، پودر لباسشویی، کرک و موی بز و غیره از عمده کالاهای صادراتی این استان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448872:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین