پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
مدیرکل گمرکات استان فارس گفت: صادرات این استان در پنج ماه گذشته به مرز ۸۶ میلیون دلار رسید.

شعار سال: خداداد رحیمی با بیان اینکه در پنج ماه گذشته 92 هزار و 406 تن کالا به ارزش 85 میلیون و 777 هزار و 314 دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است اظهار داشت: در مردادماه امسال ارزش صادرات کالاهای استان فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته نه درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه این کالاها به 51 کشور صادر شده است، افزود: عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، آلمان، رومانی، پاکستان، ترکیه، کویت و عمان از جمله کشورهای هدف صادارات استان فارس بوده است.

مدیرکل گمرک استان فارس عنوان کرد: لبنیات، رب گوجه فرنگی، شیره و عصاره شیرین بیان، دستگاه‌های مبدل حرارتی، سولفات آمونیوم، فرش و سایر کف‌پوش‌ها از مواد نسجی، ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای کارهای عمومی ساختمان، سیمان، گلوتن گندم و آرد گندم بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.

این مسئول بیان کرد: در مردادماه امسال صادرات گوجه فرنگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن 65 درصد و از لحاظ ازرش 70 درصد رشد داشته است.

رحیمی با بیان اینکه در پنج ماه گذشته مردم استان فارس 176 بسته کالاهای هدیه و سوغاتی به ارزش دو هزار و 149 دلار از طریق گمرکات این استان دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 885 بسته پستی به ارزش 28 هزار و 431 دلار به خارج از کشور ارسال شده که از لحاظ ارزش بسته‌های خروجی 74 درصد افزایش داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 1515601، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین