پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
امام جمعه موقت مشهد گفت:ما مطابق آموزه های دینی خودمان سبک زندگی مشخصی داریم و نیاز نیست چیزی را از بیرون به ما دیکته کنند.

شعار سال: حجت الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با اشاره به موضوع اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور اظهارکرد:ما مطابق آموزه های دینی ، سبک زندگی مشخصی داریم و نیاز نیست چیزی را از بیرون به ما دیکته نمایند و دشمن باید بداند ملت ما همچون موج های خروشان هستند و اگر ناخالصی ببینند آن را کنار می زنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران افزود: انتخابات در کشور ما زیباترین نمایش دموکراسی جهان است که نمونه آن را در دنیا نداریم زیرا رای مردم اعلام پشتیبانی از نظام و دین است.

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر استکبار ستیزی تاکید داشته و دارند گفت: اصرار بر خودکفایی کشور در عرصه های مختلف و تاکید بر حفظ اصول دینی در همین راستا است.

فرزانه خاطرنشان کرد: خداوند پیروزی حق علیه باطل را وعده داده و قطعا ملتی که مومن، متحد، فداکار و پشتیبان ولایت باشند به پیروزی خواهند رسید.

وی با اشاره به لزوم تشکیل حکومت بر پایه اصول اسلامی برای رسیدن به پیروزی تصریح کرد: نمی شود گفتحکومت از دین جدا باشد و حضرت علی (ع) نیز بر این موضوع تاکید کرده اند.

امام جمعه مشهد اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم از جبهه مقاومت در برابر داعش دفاع کنیم و یا جواب تروریست هایی که در تهران ترقه بازی کردند را با موشک های دوربرد بدهیم نیاز به حکومت داریم.

فرزانه بیان کرد: وقتی که حکومتی ولایی داریم و مردم نیز پشتیبان آن هستند نباید از آینده هراسی داشتوالبته در این مسیر باید مراقب انحراف ها باشیم و آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 تیر 96، کد مطلب: 4017348:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین