پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
با پایان زمان ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری های دزفول و اندیمشک شمار ثبت نام کنندگان در این دو حوزه انتخابیه به 85 نفر رسید.

شعار سال: مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان دزفول جمعه شب در گفت و گو با ایرنا شمار ثبت نام کنندگان در این حوزه انتخابیه را 50 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد شامل تمام افرادی است که در فرمانداری دزفول و ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران ثبت نام کرده اند.

محمدحسین پورکیانی افزود:طبق تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات شهرستان دزفول جزییات مربوط به نامزدهای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح شنبه از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده می شود.

حمید رضا گودرزی فرماندار اندیمشک نیز تعداد نامزدهای ثبت نام شده در این شهرستان را 35 نفر عنوان کرد و گفت:در آخرین روز ثبت نام در روز جمعه هشت نامزد با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری نامنویسی کردند.

شهرستان های دزفول و اندیمشک هر کدام یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار4 دی 1394، کد مطلب: 81894065 (5069899): www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین