پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
انتخابات با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دزفول بازار احساس تکلیف گفتن های دوستان عرصه سیاست داغ داغ شده است. این روزها شخصیت های مختلف نظامی، سیاسی، علمی و فرهنگی که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند و مایلند در قاب تصویرافکارعمومی خودی نشان دهند داعیه احساس تکلیف دارند.

شعارسال: انتخابات با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دزفول بازار احساس تکلیف گفتن های دوستان عرصه سیاست داغ داغ شده است. این روزها شخصیت های مختلف نظامی، سیاسی، علمی و فرهنگی که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند و مایلند در قاب تصویرافکارعمومی خودی نشان دهند داعیه احساس تکلیف دارند.

تب داغ احساس تکلیف، در کشور ما با انتخابات عجین شده است، همین که فضای عمومی کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد، بلافاصله مکلفین احساس تکلیف کرده از گوشه و کنار، به سوی دزفول سرازیر می شوند، یعنی تنها علت حضور این عزیزان کوچ کزده در دزفول، آن هم بعد از مدت های طولانی، توفیق اجباری حضور در رقابت های انتخاباتی است.

چه بهانه ای بهتر از احساس تکلیف؟ هر جا حرفی برای گفتن و دلیلی برای حضور وجود ندارد. تنها راه همین احساس تکلیف است که توجیه کننده این حضورهای غیر معمول و نامتعارف است.

بیچاره، برخی ازکسبه اهل سیاست، کارشان از یک تب ساده گذشته وضعیت شان وخیم شده است. به گونه ای که احساس تکلیف "دان شان” پاره شده است و در هر جلسه ای که وارد می شوند یک احساس تکلیف جا می گذارند.

گه گاه آنقدر موج احساس تکلیف در جامعه فراگیر می شود که از پیرمرد بازنشسته گرفته تا جوانان کم تجربه ای که هنوز مهر مدرک شان خشک نشده. فیل شان یاد هندوستان کرده و احساس تکلیف شان گل انداخته و می خواهند در این وادی، از قافله خدمت عقب نمانند!!

یکی از عجایب فضای انتخاباتی در جامعه ما این است که شاهد غلیان احساس تکلیف در بین چهره های هستیم که در مناسبت ها و انتخابات مختلف بارها طعم «نه» مردم را چشیده اند .

از این دوستان احساس تکلیف کرده باید پرسید تاحالا کجا تشریف داشته اند؟ چرا فقط وقت انتخابات برای خدمت به دزفول احساس تکلیف می کنند؟ چر ابا وجود اینکه برخی از این عزیزان احساس تکلیف کرده، اطمینان کامل از عدم راهیابی به بهارستان را دارند ولکن با حضور غیر مسئولانه خود موجب سقوط آراء به حداقلی و بر باد رفتن هزینه های مادی و انسانی هنگفتی می شوند؟

اینک وقت آن نشده که کمی مکلف به حفظ سلامتی خود و آرامش ذهنی مردم رنج دیده دزفول باشید و با کمی تأمل و بصیرت بگذارید انتخابات به عرصه رقابت حداکثری بین افراد توانمند و آبدیده تبدیل شود، افرادی که با آینده نگری و برنامه ریزی مدون می توانند مردم را از وضع نامطلوب فعلی به سلامت به ساحل آرامش و آسایش برسانند، کسانی که سرشار از انرژی خدمت، انگیزه بالا و دارای خلاقیت و ابتکار برای نجات کشور از پیچ های تاریخی اند.

در پایان به این دوستان مکلف می گویم، اگرما نخواهیم کسی از جماعت سالمندان و خسته گان از خدمت و نیز نوباوه گان کم تجربه برای ما احساس تکلیف کنند، باید در محفل کدام عزیز نشسته و برای نیامدن شما دعا کنیم.

اگر موضوع احساس تکلیف باشد که ما خود، از همه شماها به قاعده رفع مشکلات مان مکلف تریم، اگر موضوع دستی برآتش زدن و محک خودتان است که مسیر را اشتباه آمده اید اینجا مکان خوبی برای سنجش توانایی های شما نیست

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دزنیوز- تاریخ انتشار:23 آذر 1394- کد خبر: 160003- www.deznews.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین