پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
آرش کردی با اشاره به اینکه به رقم هشداردهنده ۵۵ هزار مگاوات رسیده ایم و ثبت این رکورد برای صنعت برق کشور در طول تاریخ بی سابقه بوده گفت:متاسفانه با وقوع این پیک بدترین سناریوی پیش‌بینی شده برای وزارت نیرو به‌وقوع پیوسته است.

شعار سال: مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه پیک مصرف برق کشور یک رکورد بی‌سابقه را در تاریخ صنعت برق شکست و به رقم هشداردهنده 55 هزارمگاوات رسیده گفت:مردم میزان مصرف خود را کاهش دهند تا این روزهای گرم که با اوج مصرف برق همراه است را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به گرم شدن دمای هوای کشور در روزهای آینده افزود: پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا در روزهای آتی تابستان به طور متوسط حدود 1.5 درجه افزایش خواهد یافت پس باید خود را برای این شرایط آماده کنیم.

کردی خاطر نشان کرد:با توجه به گرم شدن هوای کشور در چند روز گذشته پیک مصرف برق به طرز بی‌سابقه‌ای بالا رفت و به حدود 55 هزار مگاوات رسید بنابراین ثبت این رکورد برای صنعت برق کشور در طول تاریخ این صنعت بی سابقه بوده و تداوم آن در روزهای آتی می‌تواند برای این صنعت مشکل زا باشد.
مدیر عامل توانیر ادامه داد: متاسفانه با وقوع این پیک برق، بدترین سناریوی پیش‌بینی شده برای وزارت نیرو به‌وقوع پیوسته و انتظار می‌رود در صورت گرم‌تر شدن هوا این روند نیز تداوم یابد.
وی تصریح کرد: شرایط کنونی برای صنعت، یک شرایط ریسک‌پذیر است و امیدواریم مردم عزیز با همکاری خود با این صنعت مانع از افزایش بیشتر پیک و ایجاد محدودیت‌های اجباری از سوی وزارت نیرو برای خاموشی شوند.

*مردم میزان مصرف برق خود را به‌ویژه در ساعات اوج 12 تا 16 بعد از ظهر و 21 تا 23 شب پایین بیاورند

وی ادامه داد: تداوم این وضعیت باعث خواهد شد تا در این ایام مناطق گرمسیری کشور با مشکلات عدیده ای مواجه شوند و از مردم می‌خواهیم برای رفاه حال هموطنان این مناطق، میزان مصرف برق خود را به‌ویژه در ساعات اوج 12 تا 16 بعد از ظهر و 21 تا 23 شب پایین بیاورند.

*عمده مصرف مربوط به بخش خانگی و عمومی است

وی با اشاره به اینکه عمده مصرف برق در روزهای اخیر مربوط به بخش‌های غیرمولد بوده است، گفت: با تعداد زیادی از صنایع سنگین جهت کاهش فعالیت خود در زمان پرباری هماهنگ شده، اما چیزی که مشاهده می‌شود این است که عمده مصرف مربوط به بخش خانگی و عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این روزها بخش‌های تجاری، خانگی و ادارات دولتی با صنعت برق نهایت همکاری را داشته و با توجه به توصیه‌های توانیر در مدیریت مصرف برق، بویژه در این روزهای حساس، یاریگر ما باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کدمطلب: 13960415000565 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
زمانی می توانی این خواهش را از مردم بکنی، که در روند عادی تکریم مردم را انجام داده باشی. الان دیر است احوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین