پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: قطعی برنامه‌ ریزی شده‌ برق در استان نداریم.

شعار سالمهرداد الماسی با بیان اینکه هیچ قطعی برنامه ریزی شده‌ای ناشی از کمبود برق در استان نداریم، افزود: موارد قطعی که رخ می‌دهد ناشی از حوادث و ایجاد مشکل در شبکه است.

وی یادآوری اظهار کرد: اگر برنامه‌ای برای قطعی برنامه ریزی شده داشته باشیم، حتما اطلاع خواهیم داد.

وی در خصوص علل قطعی های اخیر برق، گفت: این حوادث ناشی از وزش باد، گرما، برخورد خودرو با تیر برق و ... است که تا زمان مرتفع شدن مشکل ممکن است تعدادی از مشترکین دچار قطع برق شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه پیک مصرف برق در استان را در 13 تیر ماه و با میزان مصرف برق 685 مگاوات داشتیم، یادآوری کرد: اگرچه از آن زمان تاکنون پیک مصرف بالاتری نداشتیم، اما مصرف برق در مجموع همچنان بالا است.

الماسی خاطرنشان کرد: در فصل گرما به دلیل استفاده از وسایل خنک کننده، مصرف برق بالا می‌رود و اگر مردم همکاری نکنند ممکن است با مشکل مواجه شویم.

وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق از سوی مشترکین تاکید کرد و افزود: ساعت 12 تا 16 بعدازظهر و 19 تا 23 شب ساعت پیک مصرف برق است که مشترکین باید در این ساعات وسایل پرمصرف برقی شامل اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و... را روشن نکنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در پایان از وجود 730 هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف در استان یاد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-5484-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین