پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
خاموشی چهار ساعته برق بیش از یک میلیارد خسارت به مرغداری وارد کرد.

شعار سال: میاندوآب 14 تیرماه همانند بیشتر نقاط کشور یکی از گرمترین روزهای خود را سپری کرد و مصرف بیش از حد برق موجب خاموشی در برخی نقاط شد که این امر موجب خساراتت زیادی هم به برخی تولید کننده ها شده است.

ایوب جنگی صاحب یکی از مرغداری ها در روستای بکتاش میاندوآب گفت:حدود ساعت 15 دیروز با قطع شدن برق اقدام به استفاده از ژنراتور نمودیم که متاسفاه بعد از یک ساعت ژنراتور به علتی سوختگی دیگر کار نکرد و تماس با اداره برق جهت آگاهی از وضعیت زمان وصل را نیم ساعته اعلام کردند در حالی که بیش از چهار ساعت وصل برق طول کشید و بیش از 70 درصد مرغ ها دچار گرمازدگی شده و تلف شدند.

صاحب این مرغداری با اعلام اینکه بیمه ها شامل پرداخت خسارت نمی شود گفت:مرغ ها 46 روزه بودند در حالی که طبق قانون بیمه، مرغ ها تا 42 روز تحت پوشش بیمه هستند بنابراین بیش از 7 هزار مرغ تلف شده به ارزش بیش از 100 میلیون تومان خسارت وارد شده به این واحد تولیدی است.

جنگی ادامه داد: صبح پنجشنبه کارشناسان دامپزشکی میاندوآب با حضور در این واحد و کالبد شکافی مرغ ها علت تلف شدنشان را گرما زدگی اعلام کردند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-6190-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین