پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
شب گذشته در پی بروز توفان برق اهواز به صورت مقطعی قطع شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده و طبق گفته مدیرعامل شرکت توانیر این مسئله آسیبی به مقره‌ها وارد نکرده است.

شعار سال: آرش کردی با بیان این‌که مشکل قطع برق با همکاری شرکت‌های برق، شب گذشته برطرف شد، اظهار کرد: علت قطعی ناشی از سرعت باد و توفان بوده و ارتباطی با آلودگی نداشته است.

وی با بیان این‌که اقدامات صورت‌گرفته برای رفع آلودگی مقره‌ها کامل پاسخگو بوده است، عنوان کرد: برای مشکل پیش‌آمده نیز اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، اما بدیهی است که علت قطع برق انباشت آلودگی‌ها نبوده و این مساله شبکه را دچار مخاطره نکرده است.

به گفته وی خاموشی‌های شب گذشته کاملا گذرا بوده و با خاموشی چند ساعته روبرو نبودیم اما برای مقابله با همین مساله نیز طرح‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطعی مجدد و آسیب‌رسیدن به شبکه وجود دارد، گفت: هیچ زمانی را نمی‌توان اعلام کرد که امکان خاموشی وجود ندارد چرا که هر زمانی ممکن است شبکه دچار حادثه شود، اما این مساله را می‌توان قاطعانه گفت که قطعی برق به دلیل انباشت آلودگی نبوده و در حال حاضر نیز به شبکه آسیبی وارد نشده است.

کردی تصریح کرد: علی رغم وجود این حادثه شبکه انتقال دیروز کاملا روی مدار بهره‌برداری بود و در این حوزه نیز با مشکل خاصی روبرو نشده‌ایم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1396، کد مطلب: 963-7974-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
توضیح نمی خواد. ضعف زیر ساخت که توضیح نمی خواد. همش توجیه و همش بهانه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین