پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هتل‌های ‌آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان‌ها قیمت بسیار بالایی دارند.
شعار سال: سعید شبستری خیابانی عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قبل از نقد دیگران، باید خود را نقد کنیم اظهار کرد: ایرادات مطرح شده از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در جلسه پنجشنبه تبریز2018 به جا بود چراکه خواستار عملیاتی‌تر بودن طرح‌های پیشنهادی تبریز2018 بود.
وی با بیان اینکه ما نباید منتظر تخصیص پول و اعتبارات باشیم افزود: تعدادی از کارها به اعتبارات نیاز ندارد چراکه 70 درصد جذب گردشگر بر عهده بخش خصوصی است و همکاری بخش غیر دولتی در این رویداد بسیار مهم است ولی صراحتاً اعلام کردیم نقش 30 درصدی دولت تسهیل گری و زمینه سازی برای ورود بخش خصوصی به میدان است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ما زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم و جذب گردشگر بر عهده آژانس‌ها است ادامه داد: بخش خصوصی به صورت جدی وارد میدان نشده که نیازمند احساس مسئولیت آنها برای استفاده از ظرفیت تبریز 2018 هستیم.
شبستری با بیان اینکه متأسفانه هتل‌های ما نسبت به سایر استان‌ها قیمت بسیار بالایی دارند ابراز داشت: در سایر استان‌ ها کلی تخفیف ارائه می‌دهند ولی هتل‌ ها و رستوران‌ های ما قیمت‌های بالاتر از سایر کلان شهرها دارند و باید تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود چرا که با این وضعیت قیمت‌ها برخی ترجیح می‌دهند درائل گلی چادر بزنند تا در هتل اسکان یابد.
وی با بیان اینکه باید در 2018 همه دست به دست هم دهند تا آبرومندانه از گردشگران میزبانی کنیم ادامه داد: اینکه می‌گوییم میزان تخت هتل‌های ما تا 2018 دو برابر می‌شود این آرزو است و واقعیت نیست، امروز باید به ارتقای کیفیت هتل‌ها فکر کنیم و خود را با استاندارهای دنیا مطابقت دهیم.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 2018 نقطه شروع برای استان است تا درآمد پایداری برای سال‌های آینده باشد گفت: برخی به جای کاهش قیمت اقامت و یا قیمت بازار به جای تخفیف شاید چند برابر گران‌تر می‌دهند، باید کاری کنیم که گردشگر دوباره تبریز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کند نه آنکه آن را فراری دهیم.
وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل و عید، بازار ما که اوج زمان حضور گردشگر است، تعطیل است، تصریح کرد: قبل از 2018 باید برای آن چاره اندیشی کرد، البته این موضوع شاید نشان می‌دهد که امروز چنان رونقی در بازار وجود دارد که نیازی به مشتری و گردشگر ندارد!
شبستری با اشاره به اینکه در دنیا امروزه به جای نفت از گردشگر بهره می‌برند افزود: امروز ما باید به خوبی از فرصت تبریز 2018 استفاده کنیم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در این موضوع به جای آمار سازی و نوشتن کتاب آرزوها باید واقع‌بینانه برای تبریز 2018 برنامه ریزی کنیم، افزود: مدیران دولتی باید فرصت را برای بخش خصوصی فراهم کنند و میدان کار را به آنها واگذار کرده و تنها نظارت کنند.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 1459193:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین