پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
سخنگوی دولت گفت:‌ قرار نیست برنامه را کپی کنیم و در پاکت قرار دهیم و به تک تک وزرا بدهیم بلکه این برنامه از سوی رییس مجلس ابلاغ شده و در سایت قرار داده شده و قانون است و دولت در حال اجرای ان است.

شعارسال: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبرى با خبرنگاران اظهارداشت: تا ١٨ تیرماه سال جاری ٥ میلیون و ٧٠٠ هزار تن گندم به ارزش ٧ هزار و ٤٧٠ میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری شده است؛ تا کنون ٤ هزار و ٣٦٠ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و ٣ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان دیگردر حال پرداخت است.

وی اظهارداشت: ١٧ هزار و ٨٢٦ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ٢٥ هزار و ٣٩٠ بنگاه کوچک و متوسط پرداخت شده است، پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری ٣٧ هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان اعتبارات به طرح های عمرانی پرداخت کنیم.

نوبخت در ادامه این نشست تصریح‌کرد:‌ به دلیل ایرادات و مشکلاتی که در مصوبه مجلس در رابطه با برنامه ششم دیدیم رییس جمهور در جلسه هیات دولت به وزرا گفت که موانعی که در انجام امور مورد نظر خود در این برنامه وجود دارد را اعلام کنند که بر این اساس فرصت ٥ روزه رییس جمهور برای ابلاغ این برنامه گذشت و طبق رویه قانونی آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی این برنامه را ابلاغ کرده است بنابراین اینکه برخی انتظار دارند رییس جمهور اکنون بیاید این برنامه را ابلاغ کند انتظار خارج از رویه قانونی است.

وی ادامه داد:‌ قرار نیست برنامه را کپی کنیم و در پاکت قرار دهیم و به تک تک وزرا بدهیم بلکه این برنامه از سوی رییس مجلس ابلاغ شده و در سایت قرار داده شده و قانون است و دولت در حال اجرای ان است.

سخنگوی دولت یادآور شد:‌ دولت این برنامه را در قالب برنامه یکساله یعنی در چهارچوب قانون بودجه در حال اجرا است به طوری که تمام اهداف و برنامه های پیش بینی شده در برنامه ٥ ساله نیز در قانون بودجه به طور سالانه ذکر و پیش بینی شده است و دولت در حال اجرای آن است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 20تیر1396، کدخبر: 491192: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین