پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در گفت و گویی زمان باقیمانده تا افتتاح الفین پتروشیمی را نزدیک دانست و گفت: یک "یاعلی" دیگر تا افتتاح الفین پتروشیمی ایلام مانده است.

شعار سال: مهندس عادل نژاد سليم ، مديرعامل هلدينگ خليج فارس كه براي بررسي آخرين وضعيت پروژه هاي الفين و SRUبه همراه هيات مديره وارد شركت پتروشيمي ايلام شد در جمع مديران و پيمانكاران اين شركت اظهار داشت: واحد الفين يكي از پيچيده ترين پروژه هاي پتروشيمي در كشور است و تا بهره برداري كامل آن تنها يك" يا علي(ع)" ديگر لازم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام مهندس نژاد سليم با بيان اينكه همه مديران و پيمانكاراني كه در اين مجموعه حضور دارند براي افتتاح اين پروژه هم‌قسم شده اند افزود:استان ايلام با دارا بودن پتانسيل ها و ظرفيت هاي لازم در حوزه‌ي نفت ، گاز و پتروشيمي بايستی محروميت زدايي شود.

وي با اشاره به اينكه بیش از 95 درصد از پرسنل پتروشيمي ايلام بومي هستند ادامه داد: در مجموع بيش از سه هزار نفر نيرو در شركت پتروشيمي ايلام مشغول كار هستند كه با آغاز كار واحد پروپيلن 300 نفر ديگر استخدام خواهند شد.

مديرعامل هلدينگ خليج فارس شتاب و روند پيشرفت پروژه‌ي الفين را بسيار مثبت و رو به جلو ارزيابي كرد و گفت:بهترين تيم " راه انداز" ايران براي واحد الفين ايلام انتخاب شده است كه به زودي عمليات پيش راه اندازي را استارت خواهند زد.

وي ضمن تقدير از پرسنل، پيمانكاران و مديران این شركت ، مهندس فرهاد دانشي مديرعامل را " نامبر وان " صنعت پتروشيمي و مديران پتروشيمي ايلام را از متخصص ترين و با تجربه ترين مديران كشور عنوان كرد و تصريح كرد: به تمام خواسته‌هاي منطقي كاركنان اين شركت پس از بهره برداري از الفين و توليد محصول بيش از پيش جامه‌ي عمل خواهيم پوشاند.

مهندس نژادسليم ادامه داد: در شركت پتروشيمي ايلام دو پروژه‌ي عظيم الفين و SRU در مرحله‌ي راه اندازي است و تمام پرسنل بويژه نيروهاي بومي منطقه بايد بيش از ديگران دغدغه‌ي آباداني استان ايلام را داشته باشند.

وي در ادامه رعايت نكات ايمني و پوشيدن البسه‌ و كلاه ايمني را خط قرمز واحدهاي در دست احداث پتروشيمي ايلام خواند و افزود: اجازه نخواهيم داد به دليل عدم رعايت مسائل ايمني خداي نكرده خون از بيني كارگري جاري شود و واحد ایمنی شرکت (hse ) بايد با كساني كه مسائل ايمني رعايت نمي‌كنند قاطعانه برخورد نمايد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 685962:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین