پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو مرکز شهرستان و هفت شهر دیگر استان هرمزگان به شبکه نسل جدید تلفن همراه متصل شدند.

شعار سال: مهدی عسکری زاده ظهر امروز در نشستی با موضوع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای توسعه دولت الکترونیک و دسترسی آزاد و سریع مردم به اطلاعات نه شهر دیگر استان هرمزگان به شبکه نسل جدید تلفن همراه متصل شدند.

وی با اشاره به این که رشد ارتباطات در توسعه استان نقش اساسی ایفا می کند، افزود: با مشارکت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، شهر سرگز احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد که تاکنون فاقد هرگونه پوشش خدمات پهن باند سیار بود به شهرهای دارای خدمات نسل سوم تلفن همراه اضافه شد و اکنون اهالی محترم این شهر می‌توانند از اینترنت پهن باند سیار استفاده کنند.

مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش بیش از هشت برابری پهنای باند ورودی به استان هرمزگان در چهار سال اخیر افزود : با همکاری شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز شهرستان بشاگرد برای نخستین بار از خدمات نسل چهارم تلفن همراه بهره‌مند شد.

عسکری‌زاده افزود : در راستای توسعه پهن باند سیار دسترسی شهرهای هرمز، زیارتعلی، تازیان و دشتی به نسل سوم تلفن همراه و شهرهای رویدر، تخت و مرکز شهرستان پارسیان به نسل چهارم تلفن همراه فراهم شده است که با اضافه شدن شهرهای مذکور، اکنون شمار شهرهایی که از خدمات موصوف بهره‌مند هستند 31 شهر در استان می‌باشد.

وی همچنین به توجه ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان در زمینه متوازن‌سازی ارائه خدمات در مناطق مختلف استان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد پوشش مطلوب در حوزه ارائه خدمات نسل جدید تلفن همراه و امکان دسترسی جمعیت حداکثری به این زیرساخت‌ها در جریان است و امیدواریم پس از راه‌اندازی سایت‌های مذکور و ایجاد ظرفیت لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات روند توسعه و ایجاد فضای رقابتی در استان ادامه یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان هرمزگان، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421001095:www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین