پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
وزیر ارتباطات گفت: دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز روستاهای بالای ۱۵ خانوار به اینترنت پر سرعت اختصاص داده است.

شعارسال: محمود واعظی در مراسم افتتاح 2 هزار و 57 طرح مخابراتی در استان فارس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا پایان دولت یازدهم با توسعه شبکه‌های زیرساخت مخابراتی تمام روستاهای بالای 15 خانوار را به اینترنت پر سرعت تجهیز کند اظهار داشت: برای اجرای این امر مهم 1200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا با اجرای آن زیرساخت دولت الکترونیک در کشور اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت تلاش دارد در استان فارس نسل چهارم تلفن همراه را در این استان اجرایی کند که برای سرمایه‌گذاری این امر 470 میلیارد تومان اختصاص داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زیر ساخت اجرایی نسل چهارم تلفن همراه در اکثر شهرهای بزرگ استان فارس اجرا شده است خاطرنشان کرد: تا پایان دولت یازدهم 35 شهر دیگر این استان از زیرساخت نسل چهارم تلفن همراه برخوردار می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر پهنای باند مخابرات در استان فارس به 90 گیگ افزایش یافته است عنوان کرد: زیرساخت‌های توسعه مخابراتی کشور در حال اجراست که استان فارس نیز مانند دیگر استان‌های کشور از این زیرساخت برخوردار می‌شود.

واعظی با بیان اینکه وزارت ارتباطات به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» لبیک گفته و به همین منظور برای امسال 129 پروژه کلان مخابراتی را در نظر گرفته است گفت: تاکنون مشکلات زیرساخت ارتباطی 1200 واحد صنعتی کوچک و متوسط کشور برطرف شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید امید را در جامعه توسعه دهند زیرا امروز دولت تدبیر و امید توانسته از شعار دادن پرهیز کند و به اقدام و عمل تاکید دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تبلیغات زودهنگام ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی گروه‌ها در کشور به تبلیغات زودهنگام برای انتخابات ریاست جمهوری روی آورده‌ و ناامیدی را در بین مردم نهادینه کرده‌اند.

وی از مسئولان مخابراتی خواست انتقادپذیر باشند زیرا اگر زمینه انتقاد در جامعه فراهم نشود مسئولان به دیکتاتور تبدیل می‌شوند و جامعه توسعه نمی‌یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هیئت همراه بعد از این جلسه عازم بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 28 مرداد 1395، کدمطلب: 1161482 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین