پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم (uso) را منصوب کرد.

شعارسال: با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود خسروی مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم (uso) شد. وی پیش از این معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با معرفی محمود خسروی به عنوان مجری طرح خدمات زیربنایی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم (uso) ، ایجاد و امکان استفاده از سرویس های پایه مخابراتی و فناوری اطلاعات و خدمات پستی در روستاها را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه دولت برای رسیدن به عدالت اجتماعی و رفع شکاف دیجیتالی دسترسی به خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک را برای روستاها و نواحی دور افتاده و محروم در اولویت خود قرارداده است، ادامه داد: تامین عدالت در حوزه های ارتباطی از جمله وظایف دولت است.

واعظی افزود: عدالت در دسترسی به اطلاعات و خدمات برای همه بخش های کشور و از جمله روستاییان ضروری است و باید شرایط و بستری فراهم شود تا مردم مناطق روستایی و محروم هم بتوانند با هزینه ای کم از خدمات شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک بهره ببرند. در این زمینه می توان از توانمندی بالای مردم مناطق روستایی و محروم برای بهره گیری از فرصتهای بی شمار خدمات الکترونیکی استفاده کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه شبکه ملی اطلاعات را بستر اصلی طیفی از دسترسی ها دانست و گفت: با شبکه ملی اطلاعات تنوعی از انواع خدمات و اطلاعات در زمینه دولت الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، انواع خدمات محتوایی سالم و فاخر، فرصتهای کسب و کار و.. فراهم می شود.

به گفته وی تامین این امکانات و دسترسی روستائیان و ساکنان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به آن، ضمن شکوفایی توانمندی های این قشر جامعه، زمینه ساز پیشرفت و رشد هدفمند این مناطق خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22تیر1395، کدخبر: 3711627: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین