پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت : نمایندگانی از گناوه در دوره آموزشی ویژه مربيان جانباز و معلول شرکت کردند.

شعار سال: افسانه پارسا اظهار داشت: یک دوره کارگاه آموزشی در رشته‌های ورزشی دارت، فریزبی، پرتاب توپ مدیسن بال و هفت سنگ ویژه مربیان جانبازان و معلولین در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی یک روزه و با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان،دیر، کنگان و جم و نمایندگانی از ناجا، اجا و کانون بازنشستگان سپاه برپا شد.

مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه تصریح کرد: در این دوره آموزشی امین ذعاب به نمایندگى از آقایان و خانم شهربانو شمسی‌زاده به نمایندگى از بانوان به عنوان دو نماینده از مربیان شهرستان گناوه بودند که در این کارگاه آموزشی استانی حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معارفهکمیته‌های ورزش همگانی شهرستان گناوه عنوان کرد: با حضور کرامت شولی مسوول هیات ورزش‌های همگانی شهرستان و خدیجه دشتی مسوول امور ورزش بانوان گناوه در اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوهزهرا پراوند به عنوان مسوول کمیته ورزشی کودکان، معصومه پارسا مسوول کمیته آمادگی جسمانی، فاطمه حسنی مسوول کمیته ایروبیک و راضیه موسایی مسوول کمیته طناب‌کشی انتخاب شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان بوشهر، تاریخ انتشار 23 تیر 96 ، کد مطلب: 13960423000066:www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین