پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
معاون عمرانی فرماندار بیرجند گفت: در سه ساله آینده بخش عمده روستاها حاشیه شهر بیرجند حدود 70 درصد مناسب‌سازی شود.

شعار سال: مهدی رونقی پیش از ظهر امروز در کمیته مناسب‌سازی روستاهای حاشیه شهر بیرجند اظهار داشت: دهیاران موضوع مناسب‌سازی را باید جدی گرفته و هر چند حرکت اولیه در این رابطه صورت گرفته ولی باید تسریع یابد.

وی با بیان اینکه هر چند اعتبار برای اجرای هر طرحی لازم بوده ولی نباید کارها را منوط به اعتبار بداریم، تصریح کرد: به دلیل ماهیت امر مناسب‌سازی و بستری که با آن سر و کار داریم و دیدگاه‌های مدیران در ارتباط با این موضوع از دهیاران روستاهای حاشیه شهر انتظار می‌رود که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه در حوزه شهری در امر مناسب‌سازی اقدامات خوبی انجام شده و امید است این اقدامات در روستاهای حاشیه شهر نیز به خوبی صورت گیرد، افزود: در حوزه مناسب‌سازی باید وضعیت فضاهای عمومی روستایی رصد و براساس آن برنامه‌ریزی شود.

رونقی ادامه داد: باید ارتباط دهیاری‌ها با دستگاه‌های مربوطه در امر مناسب‌سازی بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل اعتبار در حوزه مناسب‌سازی دهیاران می‌توانند از اعتبارات حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی با تغییر تعریف آن به ایمن‌سازی معابر استفاده کنند، گفت: به دنبال برنامه تعریف شده در بحث مناسب‌سازی هستیم.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند اضافه کرد: همچنین دهیاری‌های حاشیه شهر بیرجند می‌توانند از ظرفیت بسیج سازندگی در امر مناسب‌سازی استفاده کنند.

رونقی از دهیاران حاشیه شهر بیرجند خواست تا گزارش مصوری از اقداماتی که در حوزه مناسب‌سازی انجام داده‌اند تهیه تا تفاوت وضعیت گذشته با وضعیت کنونی مشخص شود.

وی یادآور شد: در راستای مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس باید ارتباط مناسب ایستگاه با اتوبوس و ارتباط با محیط اطراف مدنظر قرار گیرد.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند با بیان اینکه نقشه‌های مورد نیاز در امر مناسب‌سازی می‌تواند در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید ردیف اعتباری ویژه‌ای برای مناسب‌سازی در بودجه دهیاری‌ها تعریف شود.

رونقی ادامه داد: فرمانداری بیرجند آمادگی دارد اگر دهیاران طرح و برنامه مشخصی در امر مناسب‌سازی ارائه دهند در بحث اعتباری به آنها کمک کند.

وی گفت: موضوع مناسب‌سازی در ارزیابی مدیران یک شاخص مهم است.

معاون عمرانی فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: امید است در سه ساله آینده بخش عمده روستاها حاشیه شهر حدود 70 درصد مناسب‌سازی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس (استان خراسان جنوبی)، تاریخ انتشار 25 تیر 96 ، کد مطلب: 13960425000962:www.khorasan-jonubi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین