پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
رئیس علوم پزشکی آبادان با اشاره به برگزاری هفتمین ‌دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در آبادان گفت: اولویت جذب در بیمارستان حضرت زینب (س) با بومی‌های شهر اروندکنار است.

شعار سال: علیرضا آموزنده اظهار داشت: هفتمین دور انتخابات سازمان نظام پزشکی فردا به‌صورت هم‌زمان با دیگر مناطق کشور در شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان یعنی آبادان، خرمشهر و شادگان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه بیش از560 نفر در آبادان واجد شرایط برای رأی دادن هستند، عنوان کرد: واجدان شرایط در خرمشهر 182 و شادگان 112 نفر هستند. همچنین تعداد کاندیداهایی که فردا برای انتخاب شدن در سازمان نظام پزشکی باهم رقابت می‌کنند در آبادان 26 نفر، خرمشهر 24، شادگان 17 و درمجموع در حوزه تحت پوشش دانشکده 67 نفر هستند.

وی بیان کرد: این دوره از انتخابات نظام پزشکی در شهرهای تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان در روز جمعه مورخ 30 تیرماه 1396 از ساعت 8 صبح لغایت 20 شب برگزار می‌شود. محل اخذ رأی در آبادان، معاونت درمان واقع در ساختمان ستاد دانشکده علوم پزشکی و در شهرهای خرمشهر و شادگان در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان‌ها است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به نوع رأی‌گیری در این انتخابات، عنوان کرد: این کار به دو صورت الکترونیکی و دستی انجام می‌شود. در نوع الکترونیکی پزشک با ورود به سامانه‌ای که به همین منظور طراحی‌شده انتخاب خود ر ا انجام داده و رأی فرد ثبت می‌شود و در نوع دستی نیز پزشک با حضور در دانشکده علوم پزشکی آبادان رأی خود را به صندوق می‌اندازد.

آموزنده با اشاره به افزایش تعداد کاندیداهای سازمان نظام پزشکی در آبادان، اعلام کرد: تعداد این کاندیداها نسبت به سال گذشته 17 نفر افزایش داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: آزمون جذب نیروهای پشتیبانی بیمارستان 32 تخت خوابی حضرت زینب (س) شهر اروندکنار نیز فردا برگزار می‌شود. اولویت پذیرش در این آزمون با نیروهای بومی ساکن اروندکنار است و در صورت نبود نیروهای لازم جذب از شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان و درصورتی‌که در این شهرستان‌ها نیز متقاضی نباشد از دیگر شهرها انجام می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 تیر 1396، کد مطلب: 1469665:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین