پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
مجتمع آبرسانی شهید بروجردی خرم آباد به نمایندگی از 20 روستای استان لرستان روز سه شنبه از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
شعارسال: مجتمع آبرسانی شهید بروجردی خرم آباد به نمایندگی از 20 روستای استان لرستان روز سه شنبه از طریق ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از طرح آبرسانی به 20 روستای لرستان، هفت هزار و 334 نفر تحت پوشش آبرسانی قرار می گیرند.

در اجرای این طرح ها در مجموع 51 میلیون و 500هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

سال گذشته 184 روستا در قالب 29 مجتمع آبرسانی و 19 تک روستا در لرستان آبرسانی شده که بیش از 150نفر اشتغالزایی در این روستاها ایجاد کرده است.

امسال طبق برنامه پیش بینی شده 170 روستا آبرسانی خواهد شد که طبق برنامه 130 روستا از این تعداد در قالب مجتمع و 40 روستا به صورت تک روستا با اعتباری افزون بر 900 میلیارد ریال آبرسانی می شوند.

مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396، کدخبر: 82609286، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین