پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با افزایش اعتبار آبرسانی به شهرستان ملکشاهی به 70 میلیارد ریال خبر داد.

شعار سال: سلام امینی اعلام کرد : چندین حلقه چاه طی سال های گذشته برای حل مشکل آب آشامیدنی ملکشاهی زده شده ولی این چاه ها چاره کار مردم این شهرستان نیست و هنوز مشکل تامین آب برای مردم وجود دارد که اهالی این منطقه برای حل آن به چشمه های اطراف شهرستان مراجعه و نیاز خود را برطرف می کنند.

وی افزود : ملکشاهی از لحاظ منابع آبی غنی است به طوریکه آب شهر ایلام از منابع آبی این شهرستان تامین می شود ولی مردم این منطقه به دلیل مدیریت ناصحیح صورت گرفته از مشکل کمبود آب رنج می برند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت : طرح انتقال آب از سد چم گردلان سال 93 برای حل این مشکل آغاز شد ولی به دلیل عدم تامین اعتبار لازم تنها 30 درصد پیشرفت دارد که قابل قبول نیست و در این راستا با وزیر نیرو و قائم مقام ایشان جلسات متعددی انجام شد.

وی اظهار کرد : امسال 50 میلیارد ریال برای سرعت بخشی در اجرای این طرح اختصاص یافت که با رایزنی های صورت گرفته این اعتبار به 70 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و شامل دو بخش گچی و مرکزی ، سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و 23 روستا است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 مرداد 96، کد مطلب: 6197445:www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین