پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۲۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: رفع مشکل تامین آب شرب روستاهای استان گلستان به حداقل یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شعار سال: شاهین پاک‌روح ظهر سه شنبه در جلسه بررسی خدمات آبرسانی در شهر و روستاهای چهار شهرستان مراوه تپه، کلاله، گالیکش و مینودشت در فرمانداری گالیکش اظهار داشت: برای بهره‌مندی روستاهائی که در استان گلستان مشکل تامین آب شرب دارند، به حداقل 1000 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: البته در دو سال گذشته با اعتبارات خوبی که تخصیص یافت توانستیم شاخص بهره‌مندی استان را از 62 درصد به 70 درصد برسانیم.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب همچنین از تخصیص 300 میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای رفع بخش دیگری از مشکلات آب شرب استان گلستان در سال جاری خبر داد.

پاک‌روح اظهار کرد: یک حرکت بزرگ و جهادی در این حوزه در کل کشور اتفاق افتاده ‌و استمرار این تلاش سبب تصویب بودجه کلان در این حوزه شده است.

وی با اشاره به هدف شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هدفش این است که 12 میلیون نفر جمعیت روستایی از نعمت آب شرب استفاده کنند.

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مراوه تپه، کلاله ، گالیکش و مینودشت در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه درباره مشکلات آب شرب این چهار شهرستان گفت: از 1000 روستای استان گلستان 440 روستا در این حوزه قرار دارد و از نظر محرومیت آب شرب در مرتبه نخست استان قرار داریم اما از نظر تخصیص بودجه از کمترین دریافتی برخورداریم.

وی افزود : از 500 میلیون دلار تخصیصی سال گذشته نه میلیارد سهم این چهار شهرستان شده است.

غراوی یادآور شد: به بیش از 100 روستای ما با تانکر آب‌رسانی می‌شود و خیلی از دیگر روستاها حتی از آب‌رسانی با تانکر هم محروم هستند و آب شرب بهداشتی ندارند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396، کد مطلب: ۱۷۲۸۲۱ :www. mojnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین