پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در شهرستان لردگان روزانه 150 هزار لیتر آب شرب برای مردم و دام توزیع می‌شود که تا پایان فصل کوچ ادامه دارد.

شعار سال: یحیی حسین‌پور اظهار کرد: آبرسانی در مناطق عشایری استان از طریق تانکر و به صورت مستمر در حال انجام است .

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دومین استان عشایرنشین کشور است، افزود: در تمام مناطق عشایری استان از جمله کوهرنگ، اردل، بروجن، لردگان و فارسان آبرسانی از طریق چهار تانکر 12 هزار لیتری انجام می‌شود .

حسین‌پور با اشاره به محدود بودن تانکرهای آبرسانی در مناطق عشایرنشین استان و گستردگی جمعیت، تصریح کرد: این اداره کل به منظور آبرسانی در این مناطق، سالانه قراردادی با بخش خصوصی منعقد می‌کند که آبرسانی در مناطق صعب‌العبور استان از طریق تراکتور انجام شده و تا حدودی مشکل تامین آب برطرف شود .

وی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان، گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد از چشمه‌های مناطق عشایری استان خشک هستند .

حسین‌پور با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری تامین کننده آب شرب چهار استان است، خاطرنشان کرد: با این وجود، همچنان مشکل تامین آب در مناطق عشایری استان وجود دارد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 965-11814-5:www.shahrekord.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین