پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغال‌زایی باید به سمت روستاها گرایش یابد، بر لزوم ایجاد رقابت برای جذب تسهیلات تأکید کرد.

شعارسال: استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغال‌زایی باید به سمت روستاها گرایش یابد، بر لزوم ایجاد رقابت برای جذب تسهیلات تأکید کرد.

سید موسی خادمی صبح چهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به اینکه باید رقابت بین بانکی و شهرستانی برای جذب اعتبارات را شکل دهیم، اظهار داشت: بخشی از اعتبارات ۲۰ هزار میلیاردی اشتغال را به صورت متمرکز نگه داشته اند و اگر بتوانیم اعتبارات خود را به خوبی جذب کنیم امکان اینکه اعتبارات بیشتری را دریافت کنیم، وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید یک برنامه هفتگی برای بررسی فعالیت شهرستان ها در جذب اعتبارات پیش بینی شود، تصریح کرد: کمیته ای تشکیل شود که هر هفته تشکیل جلسه داده و روند فعالیت بانک ها و شهرستان ها را در جذب اعتبارات بررسی کند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید این اعتبارات بیشتر به سمت روستاها و مناطق محروم گرایش یابد، افزود: یارانه ۵ درصدی را برای تسهیلات ارائه شده در بخش روستایی و مناطق محروم گذاشته اند و این در حالی است که میزان یارانه اعتبارات در بخش شهری ۲ درصد است.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح کارورزی اشاره کرد و افزود: برای اجرای طرح کارورزی باید اتاق بازرگانی، اصناف و ... وارد شوند و با واحدهای وابسته خود قرارداد ببندند و سهمیه بندی اعمال شود.

وی همچنین به اختصاص تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی با نرخ سود ۶ درصد اشاره کرد و گفت: سهم لرستان از این اعتبارات ۳.۲ درصد کل اعتبارات اختصاص یافته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این بخش ۵۵۰۰ میلیارد تومان از سوی صندوق توسعه ملی و ۵۵۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک ها پیش بینی شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 آذر 1396، کدخبر: 4151600، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین