پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تشکیل کمیته ویژه بررسی خلأهای قانونی مؤسسات خیره در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این کمیته در مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی تشکیل‌شده است.

شعار سال: یونس عالی پور در نشست شورای فرهنگ عمومی که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، تشکیل کمیته ویژه بررسی خلأهای قانونی مؤسسات خیره در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این کمیته در مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی تشکیل‌شده است.

وی افزود: برای آنکه پیشبرد اهداف موسسه‌های خیریه رقم‌زده شود امیدواریم مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به دلیل ارسال مصوبات این کمیته به کمیسیون فرهنگی مجلس، به ارائه پیشنهادات خود به این کمیته اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به برگزاری کارگروه زیارت در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در این کارگروه‌ها، برنامه‌های موردنظر دهه کرامت در استان قم موردبررسی و اهتمام جدی مسئولان کشوری قرارگرفته است.

عالی پور به آمادگی خیرین سلامت برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در این رابطه نبود برخی قوانین سبب شده که از ظرفیت این افراد باوجود نیاز مبرم به آن‌ها استفاده شود.

همچنین در این جلسه، سید احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم فعال شدن دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: این دبیرخانه به‌منظور ارائه هر چه‌بهتر برنامه‌ها در شش کمیته تشکیل‌شده است.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام شهیدی مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) با تأکید بر کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با افزایش معرفت جوانان نسبت به امام زمان(عج) گفت: برای این منظور تمامی افراد جامعه به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای افزایش معرفت مردم نسبت به امام زمان(عج) اهتمام جدی داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 1475646:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین