پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۷۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
پس از قوت گرفتن خروج سيف از تيم اقتصادي دولت ، از همتي رئيس كل بيمه مركزي و مجيد قاسمي مدير عامل بانك پاسارگاد به عنوان گزينه هاي جايگزين وي مطرح شده اند.

شعار سال: بعد از نقل قول هاي فراوان در مورد اختلاف بين تيم اقتصادي دولت ، شنيده شده است روحانی مسئولیت چینش تیم اقتصادی دولت دوازدهم را به اسحاق جهانگیری داده است تا به اختلافات وجود پايان داده شود.
بر اساس اين تصميم وزیران اقتصادی دولت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه توسط جهانگیری به رئیس جمهور معرفی و سپس به مجلس اعلام می گردند.
عملكرد ضعيف بانك مركزي و فشار نمايندگان مجلس به دولت جهت تغييرات تيم اقتصادي مخصوصا تغيير رييس كل بانك مركزي باعث شده است كه شايعات فراواني در مورد تغيير سيف مطرح شود كه با حضور جهانگيري در چينش تيم اقتصادي دولت بركناري سيف حداقل موضوع اي است كه مي تواند همانند مسكني براي سپرده گذاران متضرر بانك ها و موسسات باشد.
متاسفانه بانک مرکزی در توجیه و ایجاد آرامش در افکار عمومی بخصوص در مقاطع خاصی مانند نوسانات ارزی و يا ساماندهي موسسات مالي از عملکرد قابل قبولی برخوردار نبوده است. مسئولان مرتبط در این حوزه طی سال‌های اخیر بیشتر توان و زمان خود را صرف اقدامات تبلیغاتی مانند نصب بیلبورد در سطح شهرها، تلاش برای دریافت جوایز رنگارنگ از جشنواره‌ها و ساخت پویانمائی‌های فکاهی کرده‌اند که تقریباً هیچ برآوردی از میزان موفقیت آنها در اثرگذاری در جامعه وايجاد آرامش به سپرده گذاران وجود ندارد.
با پررنگ شدن احتمال تغيير سيف قبل از اتمام حكم مسوليتش گزينه هايي همچون همتي (رئيس كل بيمه مركزي) و مجيد قاسمي (مدير عامل بانك پاسارگاد) مطرح شده اند كه اميد است با حضور رئيس جديد در بانك مركزي آرامش به جامعه و مردم بازگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه مردمی شمانیوز، تاریخ انتشار 3 مرداد 96، کد مطلب: 826985:www.shomanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
عملکرد دکتر همتی در بیمه مرکزی، عملکرد قابل دفاعی نیست. چرا باید مجددا آزمون کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
بنظر من دولت واقعا در تیم اقتصادی خودش مشکل داشته و دارد. انتخاب افراد علمی و اجرایی چون مجید قاسمی، در گام نخست، لطف به خود دولت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
فعالیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصدی پست معاونت وزیر نیرو، مدیر عاملی بانک پاسارگاد ، ریاست انجمن های علمی ایران ، ریاست دانشگاه خاتم و ...، برخی از توانمندی های دکتر قاسمی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
منم موافق دکتر قاسمی هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
دکتر قاسمی مناسب این سمت هستند
ناشناس
Germany
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
سلام
آقای همتی وام های نجومی از بانک ملی گرفتند و بعد اومدند بیمه مرکزی و اونجا هم وام نجومی گرفتند و کلی پرونده تخلف مالی تو بانک ملی دارند و حالا دارند می روند به بانک مرکزی و امروز و فرداست که مثل سایر دوستانشان با اختلاسی کلان کشور رو ترک کنند!
مگه قرار نبود که سفیر چین باشند؟!
چیه؟! اونجا خیلی نمیشه ریخت و پاش کرد و ..‌.
واقعا تو این کشور چه خبره؟!
چرا هیچ کس پیگیر تخلفات قبلی این آقا نیست؟!
گویا هر چی بیشتر تخلف کنی؛ عزیزتری؟!!!
واقعا قحط الرجاله؟!
خدایا خودت به ما رحم کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین