پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران ادامه داد: بین ۲۵ تا ۳۳ درصد از مردم کشورمان به نوعی از بیماری های پوستی رنج می برند.

شعارسال : دکتر علی رضا زالی در حاشیه مراسم افتتاح پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران در هتل المپیک، اظهارداشت: انجمن متخصصین پوست، از انجمن های پیشرو در حوزه های علمی و اجتماعی است.

وی با اشاره به دستاوردهای متخصصین پوست در کشور، گفت: از مردم درخواست می کنم با توجه به اینکه درمان های پوست معمولا درمان های مزمن و نگهدارنده است، به پزشکان متخصص پوست اعتماد کنند و درمان ها را بپذیرند.

زالی ادامه داد: بسیاری از بیماری هایی که متخصصین پوست درمان می کنند، نیازمند سپری شدن زمان منطقی است. خوشحال هستیم که روش های نوین در حوزه پوست ارائه شده و این تنها به مدد متخصصین این رشته در کشور است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران از متخصصین پوست به عنوان بهترین صاحب نظر در این رشته نام برد و گفت: متخصصین پوست با روش های متقن و علمی، بهترین خدمات را به مردم ارائه می دهند.

زالی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور و تغییرات آب و هوایی که دارد، افزود: کشور ما در سال های آتی در زمینه استفاده از ظرفیت متخصصین پوست، نیازهای متعددی خواهد داشت.

وی به بیماری های پوستی ناشی از وضعیت آب و هوایی اشاره کرد و گفت: در معرض نور آفتاب قرار گرفتن و سرطان های پوست که از سرطان های نسبتا شایع در کشور است، بیماری های رنگدانه پوست و...، از مواردی است که پیش بینی می کنیم در سال های آتی منجر به افزایش بروز بیماری های پوستی گردد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران ادامه داد: بین ۲۵ تا ۳۳ درصد از مردم کشورمان به نوعی از بیماری های پوستی رنج می برند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار پنجشنبه 10 دی 1394 ، کد مطلب : 3013474 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
1
0
به نظرمن در چند سال اخیر خدماتی که متخصصین پوست ارائه می دهند خیلی بهتر شده است و از بعضی از کشورها ارزانتر نیز می باشد و از کشور های همسایه منطقه هم برای معالجات پوستی به ایران می آیند
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
1
اقاي ايمان شما در كجا زندگي ميكنيد مگر ، كجا ارزون شده ، متاسفانه اغلب داروهاي خوب پوستي خارجي هستند و بسيار گرون ، داروهاي ايراني كه به درد نميخورن ، البته موافقم كه علم پزشكي پيشرفت خوبي داشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
1
مگه پوستی هم برای مردم مونده؟ گرونی پوست مردم رو قلفتی کنده .
اما ورای شوخی ها، بنظر منم شیوع بیماری های پوستی از نوع آلودگی قارچی در ایران زیاد است. جالب اینکه بدلیل عدم اطلاع رسانی کافی، اطلاعات مردم نیز در این خصوص بسیار پایین است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین