پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال ۹۷ بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهیم داشت.

شعارسال: مهندس محمدرضا صفی‌خانی در مراسم روز ملی حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: هم اکنون در استان اتفاقات خوبی در حال افتادن است و در مسیر اهدافی که وزارت برای ما تعیین کرده با حمایت‌های مسئولین استانی به خوبی پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌ایم که نمود فعالیت‌های شما صنعتگران است.

صفی‌خانی با بیان اینکه در بحث ارزش افزوده بخشی از رتبه ۲۷ به ۲۳ رسیده‌ایم، گفت: همچنین سال گذشته ۱۱۶ پروانه بهره‌برداری به ارزش سرمایه‌گذاری ۱۰۴۰ میلیارد تومان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: طی چهار ماهه سال جاری ۴۰ پروانه بهره‌برداری با شاخص سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده و در سامانه رصد رشدی ۱۰۴ درصدی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تولید در استان در حال رونق گرفتن است، افزود: سال گذشته بالای ۲۲ درصد رشد در صادرات داشته‌ایم و طی چهار ماهه جاری نیز این آمار ۴۲ درصد بوده است.

صفی‌خانی با بیان اینکه صنعتگر نباید دغدغه تولید داشته باشد و باید کیفیت محصولش بالا برود، گفت: در برنامه‌ای که سال گذشته تدوین شد قرار است طی سه سال ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری داشته باشیم که سال گدشته ۱۰۴۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: همچنین در سال ۹۷ بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهیم داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17مرداد1396، کدخبر: 965-5184-5 : www.lorestan.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین